اجاره بهای 27 باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: اجاره بهای 27 باشگاه ورزشی در سطح شهرستان با هدف اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب پذیر برابر کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

اجاره بهای 27 باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی صداقت اظهار کرد: اجاره بهای 3 ماه این 27 باشگاه دولتی شهرری در تهران حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که به دلیل حمایت از باشگاه داران طی ایام شیوع کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی امکان تمدید این بخشودگی وجود دارد.

صداقت شرح داد: باشگاه داران به لحاظ کسب درآمد با مشکل جدی روبرو هستند و به حتم روزهای سختی را پیش روی داشته و در تامین هزینه های روزمره زندگی به مشکل برخورده اند.

وی اضافه کرد: هرچند با تعطیلی باشگاه های بدنسازی شهرستان ری، باشگاه داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده اند، اما با تعطیل کردن باشگاه ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

صداقت اظهار کرد: از مردم این شهرستان تقاضا داریم به پویش بزرگ و همگانی بخشودگی اجاره بهای صنوف و اماکن کسب بپیوندند تا بخشی از آلام و مسائل مردم در شرایط شیوع کرونا التیام یابد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری اعلام نمود: این حرکت زیبا و انسان محبت آمیز که موجران را ترغیب به عدم اخذ اجاره بها در این روزهای حساس و سخت می کند واقعا قابل ستایش است. امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و عمل به توصیه ها و هشدارهای ارائه شده، از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 869

به "اجاره بهای 27 باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای 27 باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید