از افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید بیشتر بدانیم

به گزارش اخبار ورزشی، مرحله دوم متناسب سازی به همراه افزایش سالیانه موضوع ماده 96 حقوق مستمری بگیران در فیش حقوق فروردین اعمال می گردد.

از افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید بیشتر بدانیم

به گزارش خبرنگاران البرز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز با بیان اینکه فاصله مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق ها رفع شده است، گفت: نسبت به فروردین سال 98 افزایش چشمگیری در حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان شاهد هستیم.

قورچیان اضافه نمود: بازنشسته حداقلی بگیری که 30 سال خدمت نموده و حقوقش یک میلیون و 600 هزار تومان در سال 98 بوده است در فروردین جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان دریافت خواهد نمود.

وی گفت: برای مستمری بگیری که بیش از 30 سال سابقه بیمه پردازی داشته است این رقم مقداری بیشترخواهد شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز اضافه نمود: افزایش ناشی از مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فیش حقوق فروردین اعمال خواهد شد.

قورچیان اضافه نمود: با کوشش همکاران در شعب استان، در چند روز آینده احکام نهایی بازنشستگان صادر و واریز حقوق با زمانبندی معمول و مشابه ماه های گذشته پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز گفت: احکام نهایی مستمری بگیران در چند روز آینده از سایت قابل بهره برداری است و از مستمری بگیران تقاضا می کنیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حضور در شعبه پرهیز و احکام خود را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1457

به "از افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید بیشتر بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید بیشتر بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید