استقلال به دنبال نهمین پیروزی، پرسپولیس تکراری ترین حریف آبی پوشان

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که در هفته ششم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است، در 18 باری که در هفته های ششم ادوار گذشته لیگ برتر به میدان رفته، صاحب 8 پیروزی، 7 مساوی و 3 شکست شده است. آبی ها در این 18 بازی 13 گل زده و 10 گل خورده دارند و در مجموع نیز 31 امتیاز گرفته اند.

استقلال به دنبال نهمین پیروزی، پرسپولیس تکراری ترین حریف آبی پوشان

اولین بازی، اولین پیروزی و اولین گلزن استقلال

آبی پوشان در هفته ششم اولین دوره لیگ برتر در روز 24 آبان سال 80 در کرج به مصاف سایپا رفتند که در آن بازی با تک گل فرزاد مجیدی به پیروزی برسند. این نخستین بازی استقلال در هفته های ششم و اولین پیروزی آبی پوشان در این هفته ها بود و نام فرزاد مجیدی هم به عنوان اولین گلزن آبیها در این هفته ها ثبت شد.

اولین مساوی و شکست

نخستین باری که آبی ها در هفته های ششم ادوار گذشته به نتیجه مساوی رسیدند، به فصل دوم این مسابقات باز می گردد. استقلال در تاریخ 81/9/17 در تهران میزبان فولاد بود که با نتیجه صفر-صفر مقابل این تیم متوقف شد تا اولین مساوی آنها در این هفته ها ثبت شده باشد.

نخستین باری که آبی پوشان در هفته های ششم طعم شکست را چشیدند، فصل هشتم لیگ برتر بود. استقلال طی دیداری که در تاریخ 87/6/22 مقابل صبا در قم انجام داد، با نتیجه 3 بر یک مغلوب گردید و این نخستین شکست این تیم در هفته های ششم بود.

بهترین و بدترین نتیجه

استقلالی ها در هفته های ششم ادوار گذشته دو بار در فصل های پنجم و چهاردهم مقابل راه آهن و گسترش فولاد تبریز با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند که این بهترین نتیجه این تیم است. هر دوی این بازی ها نیز به میزبانی استقلال و در تهران برگزار شده بود. همچنین شکست 3 بر یک این تیم مقابل صبا در سال 87 سنگین ترین شکست و بدترین نتیجه آنها در این هفته ها بوده است.

تکراری ترین حریف

با برگزاری 3 دربی در هفته های ششم ادوار گذشته، پرسپولیس تکراری ترین حریف این هفته های استقلال است. آبی پوشان به ترتیب در فصل های چهارم، دوازدهم و شانزدهم در هفته های ششم مقابل پرسپولیس بازی کرده اند که در هر سه بازی پرسپولیس میزبان بوده و هر سه بازی با نتیجه مشابه صفر-صفر به خاتمه رسیده است.

بهترین گلزن

آبی پوشان در هفته های ششم ادوار گذشته 23 بار گل زده اند که 3 گل از این تعداد از روی نقطه پنالتی و توسط علی انصاریان در فصل 86-85 مقابل ملوان، جواد نکونام در فصل 93-92 مقابل راه آهن و امید ابراهیمی در فصل 94-93 به گسترش فولاد تبریز زده شد.

تنها دبل آبی پوشان در این هفته ها توسط رضا عنایتی اجرا شده است. عنایتی در فصل 85-84 مقابل راه آهن 2 گل از 3 گل آبی پوشان را به ثمر رساند. در این هفته ها آبی پوشان هت تریک نکرده اند.

همچنین عنایتی با 3 گل بهترین گلزن آبی پوشان در هفته های ششم است و محمد قاضی به همراه فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور و فرزاد مجیدی هر کدام با 2 گل دیگر گلزنان برتر آبی پوشان در این هفته ها هستند.

آخرین بازی

آبی پوشان فصل گذشته و در هفته ششم میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بودند که در این بازی با دو گلی که توسط اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی به ثمر رساندند با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 351

به "استقلال به دنبال نهمین پیروزی، پرسپولیس تکراری ترین حریف آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال نهمین پیروزی، پرسپولیس تکراری ترین حریف آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید