انعکاس پیشنهاد پورتو به مدافع تیم ملی ایران در روزنامه پرتغالی

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه مجید حسینی یک فصل دیگر با تیم ترابوزان اسپور ترکیه قرارداد دارد اما پیشنهاداتی از سایر باشگاه ها از جمله سمپدوریا ایتالیا و اندرلخت بلژیک برای این مدافع مطرح شده است. مهمترین باشگاه خواستار مجید حسینی که هنوز خبر آن به صورت رسمی تایید نشده پورتو پرتغال است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را اخیرا به خدمت گرفت.

انعکاس پیشنهاد پورتو به مدافع تیم ملی ایران در روزنامه پرتغالی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفر به کانادا بیشتر بدانید.

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود پیشنهاد پورتو به این مدافع را به نقل از رسانه های ایران بازتاب داده است. این روزنامه معتبر اعلام نموده که سرمربی تیم پرتغالی از مسئولان این باشگاه درخواست جذب یک مدافع را داشته است. البته این روزنامه یادآور شده که علاوه بر حسینی، نام خوان ژسوس هم برای تیم پورتو به میان آمده است.

این در حالی است که سایت هابر ترکیه هم امروز در گزارشی آخرین شرایط مجید حسینی و باشگاه ترابوزان را تشریح کرد.

این سایت نوشت: پیشنهاد ترابوزان به مجید حسینی که قراردادش این فصل به پایان می رسد، با این مضمون است: ما به فکر بازی کردن شما هستیم اما شما هم باید قراردادتان را تمدید کنید. نمی خواهیم ترابوزان را بدون ایجاد درآمد برای این تیم ترک کنید.

طبق ادعای هابر مدیر برنامه مجید حسینی بازیکن 24 ساله در پاسخ به درخواست باشگاه ترابوزان گفته است که قرارداد این بازیکن به شرطی تمدید می گردد که رقم آن در سال به بیش از 600 هزار یورو افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1083

به "انعکاس پیشنهاد پورتو به مدافع تیم ملی ایران در روزنامه پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعکاس پیشنهاد پورتو به مدافع تیم ملی ایران در روزنامه پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید