اکران همزمان فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در رشت شروع شد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، شامگاه پنجشنبه مراسم افتتاحیه اکران همزمانی فیلم های سی و هفتیمن جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور سیدامیر مصباح معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علیرضا حسنی مسئول سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی، اصحاب رسانه و مردم و هنرمندان برگزار گردید.

اکران همزمان فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در رشت شروع شد

سید امیر مصباح در این مراسم با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: سال جاری نیز همانند پنج سال گذشته با کوشش همکاران در اداره کل ارشاد گیلان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت پیروز به اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در شهر رشت شده ایم.

وی جشنواره بین المللی فجر را یکی از بزرگترین رویدادهای هنری و فرهنگی در حوزه سینما ایران اسلامی دانست و گفت: از دو ماه گذشته کوشش های بسیاری برای انجام هماهنگی و دریافت مجوزهای لازم برای اکران فیلم فجر در سینما میرزا کوچک رشت صورت گرفته است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با بیان سال جاری 15فیلم جشنواره به صورت همزمان در رشت اکران می گردد، اضافه کرد: فیلم های بیست و سه نفر، درخونگاه، روزهای نارنجی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، پالتو شتری، جان دار، سال دوم دانشکده من، سرخپوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، غلامرضا تختی، ناگهان درخت و مدیترانه اکران می شوند.

وی با اشاره به اینکه فیلم ها مذکور از فردا به صورت رسمی اکران می شوند، بیان نمود: این فیلم ها در چهار سانس و در ساعت های 16، 18، 20 و 22 اکران می شوند. علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این فیلم ها به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایند.

مصباح همچنین به اکران 5فیلم ویژه دانش آموزی نیز اشاره و تصریح کرد: این فیلم های از13 الی 17بهمن ماه سال جاری ساعت 9 صبح در سینما میرزا کوچک رشت به نمایش درمی آید.

وی با بیان اینکه لکنت، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان فیلم های بخش کودک است، ادامه داد: نمایش این فیلم ها رایگان بوده و براساس هماهنگی های صورت گرفته فقط دانش آموزان مدارس در قالب اردوی به تماشای فیلم هامی آیند.

در انتها این مراسم از پوستر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 55

به "اکران همزمان فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در رشت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران همزمان فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر در رشت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید