ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت تر شده است، در حال حاضر شرایط روحی بچه ها مهم است

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم آبهای آرام کشورمان گفت: تمرینات تیم ملی از 18 بهمن ماه در در دریاچه آزادی درحال انجام است اما با شیوع ویروس کرونا شرایط سخت تر شده است.

ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت تر شده است، در حال حاضر شرایط روحی بچه ها مهم است

ایرج اقلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعویق یک ماهه مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا، گفت: تمرینات تیم ملی از 18 بهمن ماه در در دریاچه آزادی درحال انجام است اما با شیوع ویروس کرونا شرایط سخت تر شده است و همچنین مسابقات یک ماه به تعویق افتاد. در حال حاضر شرایط روحی بچه ها مهم است و همه نگران خود و خانواده هایشان هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در حال حاضر نمی دانیم چه اتفاقی می افتد و فرایند صعودی شیوع ویروس کرونا شروع شده اما ما کار خود را انجام می دهیم و محدودیت و معذوریت نداریم.

سرمربی تیم آبهای آرام کشورمان گفت: ما خود را آماده نموده بودیم که از دو هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم اما با تعویق مسابقات یک سری تمرینات را تغییر می دهیم و با توجه به زمان پیش رو تمرینات استقامتی را بیشتر انجام می دهیم.

اقلیمی در مورد شرایط و مواد مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا یادآور شد: بیشتر تمرکز ما روی بخش انتخابی المپیک است. ما در مسابقات قهرمانی آسیا در همه مواد شرکت نمی کنیم. در این مسابقات 9 رشته کانو و 6 رشته کایاک و در مجموع در 15 ماده برگزار می گردد که در 5 ماده علاوه بر قهرمانی آسیا، توزیع سهمیه المپیک هم هست و در و ما 5 قایقران در کایاک و 3 نفر در کانو در اردو داریم و باید توانایی های خودمان را در نظر بگیریم. فعلا پیش می رویم تا ببینیم چه می گردد.

وی اظهار داشت: ما از الان می توانیم ترکیب تیم را اعلام کنیم و 48 ساعت قبل از بازی ها تغییر دهیم. قطعا در رشته های المپیکی شرکت خواهیم کرد و با توجه به توان مان در بعضی رشته های آسیایی هم حضور خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 737

به "ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت تر شده است، در حال حاضر شرایط روحی بچه ها مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج اقلیمی: با شیوع ویروس کرونا شرایط ما سخت تر شده است، در حال حاضر شرایط روحی بچه ها مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید