بازدید سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری از فرایند لایروبی کانال ها و مسیل ها

به گزارش اخبار ورزشی، جمعی از سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری ها به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، فرایند لایروبی کانال ها و مسیل ها در مناطق مختلف در سطح پایتخت و... بازدید کردند.

بازدید سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری از فرایند لایروبی کانال ها و مسیل ها

به گزارش خبرنگاران، در این بازدید مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در مورد بارندگی های اخیر گفت: با پیش بینی های انجام شده و اتخاذ تدابیر لازم، آماده باش کلیه نیروها، تجهیزات تخصصی، امکانات برف روبی و نیز انجام لایروبی های مستمر و به موقع در سطح مناطق 22گانه خوشبختانه آبگرفتگی جدی در مناطق نداشتیم و بارندگی ها به خوبی مدیریت گشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، همچنین در جریان این بازدید چند ساعته آقایان حسین زاده و برومندی ، بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری ها و هیات همراه به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کانال گیشا، سایت برف روبی منطقه 2، کانال ولنجک، کانال سیل برگردان غرب تهران، پروژه جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی فتح و مخصوص بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1235

به "بازدید سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری از فرایند لایروبی کانال ها و مسیل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سر بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری از فرایند لایروبی کانال ها و مسیل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید