با پول قرارداد او ده ستاره می خریم!

به گزارش اخبار ورزشی، اعضای هیات مدیره پرسپولیس معتقدند با پول قرارداد فصل بعد برانکو می توانند بهترین مربی را بیاورند و 10 تا ستاره هم بخرند که برای ماندن او تلاشی نکردند.

با پول قرارداد او ده ستاره می خریم!

با پول قرارداد او 10 تا ستاره می خریم!

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تمام شده بود که خبر آوردند برانکو ایوانکوویچ نامه فسخ قراردادش را فرستاده و بعد شنیدیم که هیات مدیره دوباره تشکیل جلسه داده است. یک جلسه فوق العاده که البته واقعیت نداشت. آخرین جلسه ای که مدیران پرسپولیس به خاطر برانکو برگزار کردند، همان جلسه ظهرشان بود که نامه مرد کروات را پیش از آن دریافت نموده بودند.

آنها البته ماجرای پرسپولیس و برانکو را یک روز پیش از این جلسه تمام نموده بودند وقتی برای او پیام فرستادند که پول خودت آماده است. پاداش های قهرمانی و طلب دستیارانت را هم تا پیش از آغاز فصل پرداخت می کنیم. ایوانکوویچ همان موقع پاسخ داد که تنها به شرط تسویه حساب کامل با کادر فنی یعنی پرداخت یک میلیون و 180 هزار یورو برمی شود و البت شرط دیگرش هم این بود که بازیکنان هم پیش پرداخت هایشان را دریافت نمایند.

در واقع ایرج عرب بر خلاف حرف های هر روزه اش در رسانه ها در خصوص تامین کل مطالبات کادر فنی و حتی پیش پرداخت قرارداد فصل آینده برانکو، تنها 600 هزار یورو برای پرداخت به او آماده نموده بود و با همین 600 تا فراری اش داد.

با این حال هیات مدیره باشگاه برای اینکه فرداروز به بی تفاوتی و بی کفایتی متهم نشود، برای آخرین بار به خاطر ایوانکوویچ تشکیل جلسه داد و اتفاقا چه جلسه مشخص نماینده ای هم بود. اعضای هیات مدیره که دیگر میلی به ادامه همکاری با سرمربی کروات نداشتند و این را در آخرین دیدارهایشان پیش از سومین قهرمانی لیگ برتر به او فهمانده بودند، یک بار دیگر دور هم نشستند تا به تصور طرفداران، راهی پیدا نمایند برای بازگرداندن برانکو.

نتیجه اما چه شد؟ اینکه رفتن برانکو بهترین اتفاق است. آقای رئیس باز هم تکرار کرد که با این تیم منسجم که چنین پایه های قدرتمندی دارد، هر مربی ای نتیجه می گیرد. بقیه هم تایید کردند و در ادامه به یک نقطه مشترک رسیدند: با پول قرارداد فصل بعد برانکو می توانیم بهترین مربی را بیاوریم و 10 تا ستاره هم بخریم! این شد که برای بازگرداندنش تلاشی نکردند. هر چند حرف هایشان در رسانه ها برعکسِ رفتارهای آنها در قبال مرد کروات بوده و هست هنوز.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 142

به "با پول قرارداد او ده ستاره می خریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پول قرارداد او ده ستاره می خریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید