برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست اما برای او بی اعتمادی به وجود آوردند

به گزارش اخبار ورزشی، آرش برهانی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مسئولان این باشگاه با رفتار خود باعث بی اعتمادی آندره آ استراماچونی شده اند.

برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست اما برای او بی اعتمادی به وجود آوردند

آرش برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اتفاقات روزهای اخیر و چالش هایی که میان مسئولان استقلال و استراماچونی ایجاد شده است، گفت: من در مجموع حق را به استراماچونی می دهم. در فوتبال حرفه ای قرار نیست با وعده و وعید و کوتاه آمدن مسائل را حل کرد. استراماچونی هم یک مربی حرفه ای است و با اتفاقاتی که در این چند ماه رخ داد، کاسه صبر این مربی لبریز شد. سرمربی تیمی مثل استقلال فقط باید به فکر مسائل فنی باشد نه اینکه با دغدغه زمین تمرین، بحران اقتصادی، پرداخت دستمزد، نداشتن مترجم و ... روبرو گردد.

وی ادامه داد: اینکه می گویند استقلال نباید کوچک گردد حرف درستی است، ولی باید دید چه اتفاقاتی رخ داد که تیم به اینجا رسید و چنین مسائلی ایجاد شد. یک تیم بزرگ احتیاج به تفکر بزرگ و پشتیبانی بزرگ دارد و باید دید چه افردای باعث شدند تا استقلال با چنین وضعیتی روبرو گردد. کاش این اختلاف ها رسانه ای نمی شد و استراماچونی هم خیلی زود برمی گشت، ولی متأسفانه همه چیز به رسانه ها کشیده شد.

برهانی در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم بازگشت استراماچونی، کدام گزینه برای استقلال مناسب است؟، گفت: من دوست ندارم به عدم بازگشت استراماچونی فکر کنم و امیدوارم که این مربی برگردد. او تفکرات خودش را در تیم جا انداخته و اگر فرد دیگری بیاید خیلی سخت است که این شرایط را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه بعضی معتقدند درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزدش منطقی نیست، گفت: بله، این درخواست نمی تواند منطقی باشد، ولی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ داد که کار به اینجا کشید. در این مدت بعضی اتفاقات رخ داد که برای استراماچونی بی اعتمادی به وجود آوردند و حالا او هم بعضی شروط را مشخص نموده است. البته من شنیده ام که او درخواست نموده که این پول در یک حساب مطمئن به عنوان سپرده حفظ گردد تا دغدغه ای نداشته باشد. امیدوارم که در نهایت این مسائل حل گردد و استراماچونی به استقلال برگردد.

برهانی در انتها توضیح داد: بحث عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان هم تبدیل به یک معضل بزرگ شده است و این موضوع هم می تواند استقلال را با چالش دیگری روبرو کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 591

به "برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست اما برای او بی اعتمادی به وجود آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست اما برای او بی اعتمادی به وجود آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید