بسته محدودسازی مقابله با کرونا در هرمزگان فردا ارائه می شود

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در جلسه روز آینده ستاد ملی کرونا، بسته محدودسازی مقابله با کرونا از سوی استاندار هرمزگان به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شود.

بسته محدودسازی مقابله با کرونا در هرمزگان فردا ارائه می شود

منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: متأسفانه شرایط هرمزگان در مواجهه با کرونا هر روز رو به وخامت می رود و این موضوعی نیست که نخواهیم آن را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه ای با ایرج حریرچی به عنوان نماینده وزارت بهداشت و درمان برگزار و خواستار اعمال محدودیت های بیشتر در هرمزگان شدم، شرح داد: همچنین روز گذشته به اتفاق احمد مرادی دیگر عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس جلسه ای با استاندار هرمزگان برگزار و خواستار اعمال محدودیت های بیشتر در استان هرمزگان شدیم.

آرامی ادامه داد: طبق گفته حریرچی اختیاراتی به استان هرمزگان هرمزگان داده شده تا استاندار با تصمیم ستادکرونا بتواند محدودیت هایی را پیشنهاد و با موافقت ستاد ملی اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در جلسه روز آینده ستاد ملی کرونا، بسته محدودسازی مقابله با کرونا از سوی استاندار هرمزگان به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شود، گفت: در جلسه ظهر امروز ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز شدت وخامت شرایط کرونا و نگرانی کادر درمانی را مشاهده و باید هرچه زودتر در این خصوص فکر جدی کرد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان از تمامی مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این شرایط نگران کننده ماندن در خانه را به هرکار دیگری ترجیح داده و با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان هرچه زودتر شرایط کرونا در استان را بهبود بخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 917

به "بسته محدودسازی مقابله با کرونا در هرمزگان فردا ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته محدودسازی مقابله با کرونا در هرمزگان فردا ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید