تاکید صدراعظم آلمان بر نقش مهم سازمان بهداشت جهانی در مقابله با کرونا

به گزارش اخبار ورزشی، صدر اعظم آلمان در سخنانی سازمان بهداشت جهانی را یک شریک غیر قابل انکار در مبارزه با بحران کرونا ارزیابی کرد.

تاکید صدراعظم آلمان بر نقش مهم سازمان بهداشت جهانی در مقابله با کرونا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در بیانیه دولتی خود در مجلس آلمان اقدامات قبلی در مبارزه با شیوع کرونا را به عنوان موفقیت ارزیابی نموده و تاکید نمود که سیستم بهداشت ما تا کنون در برابر این آزمون مقاومت نموده است.

وی درباره عواقب کاهش عجولانه محدودیت ها در ایالات مختلف آلمان ابراز نگرانی نموده و تاکید نمود که دولت فدرال آلمان با یاری های میلیاردی به بخش های مختلف می خواهد عواقب گسترده بحران کرونا را کاهش دهد.

مرکل آمارهای اخیر موسسه رابرت کخ را به عنوان گامی در راستا درست ارزیابی نموده و آن را یک موقت میانی و موقتی دانسته و گفت: ما روی نازک ترین یخ حرکت می کنیم. آلمان هنوز این بحران را پشت سر نگذاشته است. بعضی از کاهش محدودیت های کرونایی بیش از حد جسورانه است.

مرکل همچنین بر نقش سازمان بهداشت جهانی در مقابله با این بحران تاکید نموده و گفت: این نهاد بین المللی شریک غیر قابل انکار ما در غلبه بر این بحران است.

صدر اعظم آلمان همچنین تاکید نمود که شهروندان باید همچنان مدت طولانی با این ویروس و محدودیت های آن در زندگی عمومی کنار بیایند.

وی تاکید نمود که ما در مرحله پایانی این بحران قرار نداریم.

مرکل محدودیت های فعلی را فشاری بر دموکراسی دانسته و تاکید نمود که تصمیمات در این باره به راحتی اتخاذ نشده اما لازم است.

آلمان به شدت تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته و بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 150666 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 5315 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 825

به "تاکید صدراعظم آلمان بر نقش مهم سازمان بهداشت جهانی در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید صدراعظم آلمان بر نقش مهم سازمان بهداشت جهانی در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید