تجربه مقابله با تهدیدات بیولوژیکی را داریم

به گزارش اخبار ورزشی، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: الحمدلله امروز از تجارب خوبی در حوزه رزم و هم مقابله با تهدیدات بیولوژیکی و ویروس کرونا برخوردار است.

تجربه مقابله با تهدیدات بیولوژیکی را داریم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رژه خدمت ارتش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نیروی زمینی پیروز به تولید سامانه هایی شده است که با ایجاد نوعی گاز در هوا می تواند تا شعاع 200 مترمربع هر نوع ویروسی را به ویژه ویروس کرونا از بین ببرد.

وی ادامه داد: نیروی زمینی الحمدالله امروز از تجارب خوبی در حوزه رزم و هم مقابله با تهدیدات بیولوژیکی و ویروس کرونا برخوردار است و امروز بدون اینکه خدشه ای در توان ما ایجاد شده باشد، با تمام قدرت آمادگی انتقال تجربیات خود را در حوزه مقابله با ویروس کرونا به دیگر کشورها داریم.

امیر حیدری درباره رونمایی از تجهیزات جدید برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز فرصت نشد تا دستاوردهای جدید ارائه و رونمایی شود اما به زودی در حوزه تشخیص (بیماری کرونا) رونمایی خواهیم داشت. تجهیزاتی که امروز ارائه شد در حوزه تهاجم بر ویروس کرونا و بخشی نیز تجهیزات امدادی ما در حوزه پدافند زیستی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش شرح داد: در رژه خدمت امروز یک توان مضاعفی به بخش پدافند زیستی کشور و مقابله با کرونا اضافه می کنیم و همچنین در حوزه امدادی و تغذیه ای نیز کمک هایی در سراسر کشور خواهیم داشت.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 843

به "تجربه مقابله با تهدیدات بیولوژیکی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه مقابله با تهدیدات بیولوژیکی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید