ترافیک سنگین در محور های ورودی به سمت تهران

به گزارش اخبار ورزشی، گزارش این مرکز از آخرین شرایط جاده های شمالی از تردد روان در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت جهت رفت و برگشت خبر می دهد.

ترافیک سنگین در محور های ورودی به سمت تهران

به گزارش ایرنا، آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ها از آخرین شرایط جوی هم اکنون بارش باران در بعضی از جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و خراسان رضوی شروع شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای جاده های مسدود و ممنوع، مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار 268 شمار فعال در جاده های برون شهری، نسبت به روز قبل 1.8 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه ها اضافه میکند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود 12.8و اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب نمایند.

آزادراه تهران - شمال (قطعه یک)، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محور های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 862

به "ترافیک سنگین در محور های ورودی به سمت تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در محور های ورودی به سمت تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید