تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت

به گزارش اخبار ورزشی، نماینده ساری گفت: دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در نشست خبری خود به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه تفکر و گفتمان کارگری متعلق به اکثریت جامعه است، اظهار کرد: موضوع سهام عدالت افراد جا مانده که بیشتر شامل کارگران می گردد در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی توضیح داد: کارگران کمتر به حق خودشان دست یافتند به طوری که در حوزه عدالت اجتماعی اشتغال رفاه معیشت انتقاداتی وجود دارد و سبد هزینه کارگران بیان کننده مظلومیت کارگران می باشد، با توجه به اینکه خواسته و مطالبه نظام حاکمیت حمایت از قشر کارگر است، حمایت از قشر کارگری جز برنامه های اصلی قرار گرفته است.

بابایی تاکید نمود: ارتقای شرایط معیشتی کارگران و کارمندان در دستور کار مجلس یازدهم قرار گرفته است و به طور قطع محقق می گردد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعمال حق مسکن کارگری مورد تاکید مجلس است، گفت: با توجه به اینکه حق مسکن کارگران در بودجه سال جاری پیش بینی نشده، باید به صورت بودجه تکمیلی و ترمیمی اعمال گردد.

تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس

وی با بیان اینکه در بحث سهام عدالت در حق کارگران جفا اجرا شده و سهام ترجیحی بی عدالتی برای کارگران است، گفت: سهام عدالت با رویکرد دهک های پایین می بایست اعمال گردد و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1030

به "تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید