تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال

به گزارش اخبار ورزشی، خبر می رسد که بعد از استعفای میرشاد ماجدی، به زودی فتحی و منزوی هم از هیات مدیره جدا می شوند و فقط فتح الله زاده و خلیل زاده باقی خواهند ماند تا 3 عضو جدید از افراد نام آشنا به هیات مدیره اضافه شوند.

تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال

خبرنگاران- طرفداران و پیشکسوتان استقلال مدت ها است که برای استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش فشار می آورند. در فضای مجازی هم حملات و پیغام های گروهی از طرفداران منتسب به استقلال حسابی مدیران این تیم را کلافه و عصبانی نموده است به شکلی که علی فتح الله زاده را هنوز نیامده مجبور به اعلام استعفا در فضای مجازی کرد! هرچند استعفای او در همان فضای مجازی توسط رییس هیات مدیره رد شد. بعد از فتح الله زاده امروز نوبت به استعفای میرشاد ماجدی رسید که اسماعیل خلیل زاده این بار خیلی سریع آن را پذیرفت. حالا خبر می رسد که تغییرات هیات مدیره همچنان ادامه دارد.

امیرحسین فتحی و کامران منزوی که طرفداران حسابی از آنها ناراضی هستند و طبق شنیده ها و شایعات بر این باورند که سناریوی برکناری آندره آ استراماچونی توسط این 2عضو هیات مدیره و همچنین ماجدی کلید خورده است در آستانه جدایی از استقلال قرار دارند. طرفداران در فضای مجازی و تجمع ها و پیشکسوتان در مصاحبه های خودشان خواستار رفتن تمام اعضای هیات مدیره هستند که مقابل سرمربی محبوب شان قرار گرفتند. حالا خبر می رسد بعد از ماجدی، منزوی و فتحی هم حداکثر تا سرانجام هفته از هیات مدیره جدا می شوند و وزارت ورزش فقط خلیل زاده و فتح الله زاده را حفظ خواهد نمود. هاشم ساعدی، علی نظری جویباری و یکی از پیشکسوتان باشگاه از جمله اسامی مطرح شده برای اضافه شدن به هیات مدیره باشگاه هستند.

نکته جالب اینکه بعد از اضافه شدن فتح الله زاده به هیات مدیره، تمام امور اجرایی و تصمیم گیری های مهم به این دونفر محول شده است و منزوی و فتحی مدتهاست که نه مصاحبه ای انجام داده اند و نه در تلویزیون و دیگر رسانه ها آفتابی شده اند! احتمالا بعد از نهایی شدن پرونده استراماچونی و ارسال لیست باشگاه به AFC تغییرات گسترده در هیات مدیره باشگاه استقلال کلید می خورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 603

به "تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید