تمجید دروازه بان برزیلی از مهدی طارمی، زمان درخشش در پورتو می رسد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی فصل گذشته در تیم فوتبال ریوآوه پرتغال حضور داشت و در اولین سال حضورش در فوتبال این کشور پیروز شد 18 گل بزند. مهاجم تیم ملی ایران بعد از درخشش با ریوآوه راهی تیم پورتو شد ولی هنوز در این فصل در ترکیب اصلی تیم پورتو جایی نداشته است و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی به بازی گرفته شده است.

تمجید دروازه بان برزیلی از مهدی طارمی، زمان درخشش در پورتو می رسد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

روزنامه ابولا پرتغال برای آنالیز بیشتر شرایط طارمی و ویژگی های این مهاجم سراغ پائولو ویتور دروازه بان برزیلی تیم ریوآوه رفته است. ابولا نوشت: هیچکس بهتر از ویتور نمی تواند درباره ویژگی گلزنی طارمی صحبت کند.

ویتور در این باره گفت: در جلسات تمرینی رقابت خوبی با طارمی داشتم. او تمام کننده خیلی خوبی است و هنگام خارج کردن دروازه بان از بازی بسیار خونسرد است. بی دلیل نبود که پورتو این بازیکن را جذب کرد. مطمئنم طارمی عملکرد خوبی در پورتو خواهد داشت.

پائولو ویتور دروازه بان برزیلی ریوآوه

دروازه بان برزیلی ریوآوه و هم تیمی سابق طارمی ادامه داد: طارمی در پورتو احتیاج به ثبات و تداوم دارد. او گام بلند، سرعت خوب و قدرت زیادی دارد. وقتی این مهاجم مقابل مدافعان قرار می گیرد متوقف کردنش کار سختی است چون کیفیت بالایی دارد.

ویتور یکی از عوامل مورد احتیاج برای درخشش طارمی را زمان دادن به این بازیکن دانست و اضافه نمود: با گذشت زمان طارمی در پورتو می درخشد درست مثل مارگا که مدتهاست در تیم پورتو حضور دارد. وقتی طارمی فرصتی پیدا کند، با ایده سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) هماهنگ می گردد.

وی در ادامه گفتگوی خود به ویژگی های فردی مهدی طارمی اشاره نمود و یادآور شد: طارمی بسیار فروتن و آرام است. او زیاد صحبت نمی نماید اما قلب بزرگی دارد. این بازیکن روی کار خودش متمرکز است. هرکسی طارمی را نشناسد فکر می نماید خیلی مغرور است. من هم وقتی اولین بار او را دیدار کردم این احساس را داشتم ولی این سبک و ویژگی او است.

هم تیمی سابق مهاجم ایران در تیم ریوآوه در خاتمه گفت: طارمی فصل خوبی را در ریوآوه با گل های زیاد پشت سر گذاشت و راهی تیم پورتو شد. سبک بازی ریوآوه با سرمربیگری کارواخال متفاوت بود اما طارمی در پورتو هم پیروز می گردد چون بازیکنی با استعداد عالی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1117

به "تمجید دروازه بان برزیلی از مهدی طارمی، زمان درخشش در پورتو می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید دروازه بان برزیلی از مهدی طارمی، زمان درخشش در پورتو می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید