تیم ملی فوتبال نونهالان تایلند برابر تاجیکستان به فزونی رسید

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران: تیم های ملی فوتبال نونهالان تایلند در مسابقات زیر 14 سال آسیا در استان همدان، برابر تیم ملی تاجیکستان با 2 گل به رجحان رسید.

تیم ملی فوتبال نونهالان تایلند برابر تاجیکستان به فزونی رسید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از همدان، تیم های ملی فوتبال نونهالان تاجیکستان و تایلند که در گروه دوم مسابقات زیر 14 سال آسیا قراردارند از ساعت 18 در استادیوم 10 هزار نفری شهید مفتح همدان به مصاف هم رفتند که در سرانجام تیم ملی تایلند پیروز شد با نتیجه نزدیک دو بر یک برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

این پیروزی در حالی بدست آمد که ابتدا تیم ملی تایلند در دقیقه 8 نیمه نخست توسط ویرد جای پیروز به گلزنی شد اما در ادامه هنونوف در دقیقه 22 کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما در اواخر بازی داور این دیدار برای تیم ملی تایلند اعلام پنالتی کرد که تاناوات اوت این توپ را تبدیل به گل کرد تا تیم ملی تایلند در این دیدار به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یابد.

وسطو ایراموتو از هند داور این دیدار بود که وی را در امر قضاوت محمد احمد رئوف از پاکستان و عبدالها لنکنری از کویت وی را در امر قضاوت کمک می کردند.

به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز نیز در همین گروه تیم ملی عراق در اواخر بازی با نتیجه یک بر صفر کره جنوبی را شکست داده بود تا به همراه تایلند با کسب 3 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 393

به "تیم ملی فوتبال نونهالان تایلند برابر تاجیکستان به فزونی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال نونهالان تایلند برابر تاجیکستان به فزونی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید