خلیل زاده: مشکل پنجره بسته نقل وانتقالات خیلی زود برطرف می شود، امیدوارم فکری استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: محمود فکری به خانه اش آمده است و ان شاءالله بتواند استقلال را در فصل آینده به جایگاه واقعی اش برساند.

خلیل زاده: مشکل پنجره بسته نقل وانتقالات خیلی زود برطرف می شود، امیدوارم فکری استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده پس از انتصاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ما تا این لحظه نام سرمربی باشگاه را اعلام نکرده بودیم. البته سرمربی داشتیم و مجید نامجومطلق این مسئولیت را بر عهده داشت. از فرهاد مجیدی که تیم را در زمان بحران در دست گرفت و تا نایب قهرمانی نیز رساند، از نامجومطلق که واقعاً ایثار کرد و مسئولیت را بر عهده گرفت و زحمت کشید و همچنین از همه بازیکنان و کاپیتان تیم که زحمت زیادی کشیدند، تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: فردی به عنوان سرمربی تیم منصوب شده که سال ها کاپیتان استقلال بوده و زحمات زیادی را در این باشگاه کشیده است و حالا هم به خانه اش آمده است و ان شاءالله بتواند استقلال را در فصل آینده به جایگاه واقعی اش برساند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پول استراماچونی که به حسابش واریز شده و البته او پرداخت نکرده است، گفت: من چند ماه قبل نیز در این باره مصاحبه کرده بودم. من به باشگاه نامه زدم اسناد دریافتی و پرداختی که در زمان من اجرا شده است را ابلاغ کنند. بر همین اساس من دو هزار یورو را به آن 88 هزار یورو اضافه و به باشگاه استقلال پرداخت کردم و سندش در باشگاه موجود است. الان هم از سرپرست باشگاه می خواهم سند این موضوع را روز شنبه در اختیار رسانه ها قرار بدهد.

خلیل زاده درباره بیانیه باشگاه نساجی و مخالفت با انتقال فکری به استقلال خاطر نشان کرد: حدادیان و امیری استقلالی هستند و ما با آنها دوست هستیم. فکر می کنم مسئله ای پیدا نشود و این مشکل را نیز به زودی حل کنیم. با توجه به اینکه ما به لحاظ قانونی مرتکب تخلفی نشده ایم، اما آنها دوستان ما هستند و در فضای ورزشی نباید این اتفاق بیفتد، قطعاً در یکی دو روز آینده با آنها نشست خواهیم داشت. من با آنها تماس تلفنی داشتم و آقای نظری عضو هیئت مدیره باشگاه با آنها صحبت کرده بود و من هم طی روزهای شنبه یا یکشنبه هفته آینده نشستی را با مدیران باشگاه نساجی خواهم داشت و فکر نمی کنم مسئله ای به وجود بیاید.

وی درباره نقل وانتقالات استقلال و موضوع ثبت قرارداد بازیکنان جدید با توجه به پرونده موجود در فیفا گفت: بسته شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه موضوعی بوده است که پیش از اعزام به قطر رخ داده بود و متأسفانه تا این لحظه هم حل نشده است. فکر می کنم با تلاش هیئت مدیره و جلساتی که برگزار کرده ایم، خیلی زود این مشکل را حل می کنیم و باید هم این اتفاق رخ بدهد. درباره مجوز حرفه ای نیز سرپرست باشگاه می تواند شرحاتی را ارائه کند و فکر می کنم طی امشب تا فردا نیز این مسئله حل می شود. مددی نیز گفت که تا 90 درصد این ماجرا حل شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره صحبت های اخیر کنعانی زادگان گفت: کنعانی زادگان دقایقی قبل با مددی سرپرست باشگاه در حال صحبت بود. من متوجه صحبت های او نشدم و می توانید در این باره از مددی سؤال کنید.

خلیل زاده درباره آخرین شرایط بازیکنان خارجی و همچنین روزبه چشمی که تصاویر حضورش در تمرین ام صلال نیز منتشر شده است، شرح داد: درباره شرایط بازیکنان اطلاع دقیق ندارم و مدیرعامل قبلی باشگاه این مسائل را می داند. با این وجود چیزی که من نسبت به بازیکنان می دانم، این است که بیشتر آنها قرارداد بسته اند، البته به جز چشمی که در قطر است و نمی دانم قراردادش نهایی شده است یا نه. درباره بازیکنان دیگر هم بعد از برطرف شدن مشکل پنجره نقل وانتقالات عملاً قراردادشان ثبت می شود و مسئله ای وجود نخواهد داشت. استقلال با بازیکنان قبلی و فعلی که در اختیار می گیرد، فکر می کنم یک تیم خوبی را به میدان بفرستد و در بازی های آینده بتوانیم بازی های خوبی را از استقلال ببینیم.

وی درباره اختلافاتش با احمد سعادتمند و دودستگی در هیئت مدیره استقلال گفت: نمی دانم چه چیزی را امضا نزده ام و اگر سندی پیدا شود که امضا نزده باشم، درست است. بحث این است که در قرارداد بازیکنان من نباید امضا بزنم. در اساسنامه نیز آمده است که مدیرعامل اختیار تام دارد و می تواند امضا کند، اما در قراردادهای کارگزاری که قرار است برای باشگاه ایجاد تعهد کند، یکی از اعضای هیئت مدیره نیز باید آن را امضا کند که لزوماً من نباید فرد امضاکننده باشم و هر کدام از اعضای هیئت مدیره می توانند این کار را انجام بدهند. این کذب است که خلیل زاده پای قرارداد بازیکنان را امضا نکرده است. از طرف دیگر نیز باید بگویم که اختلاف سلیقه وجود دارد و اینکه دشمنی وجود داشته باشد را رد می کنم و چنین چیزی وجود نداشت. شما ببینید که ما الان به نقطه ای رسیده ایم که به جای درآمدزایی، نزدیک به 50 میلیارد تومان نیز بدهی روی دست باشگاه گذاشته ایم. وقتی کسی می گوید که این بدهی وجود دارد و درآمدی هم نیست، در حال دفاع از باشگاه است و این نیست که بخواهد فردی را تخریب کند. قطعاً واقعیت بیرون می آید، درست مثل موضوع 88 هزار یورو که اسنادش در باشگاه موجود است.

خلیل زاده در پایان گفت: با توجه به این چند روزی که همه هواداران ناراحت بودند، هفته آینده یک نشست خبری برگزار خواهم کرد و تک تک سؤالات را پاسخ خواهم داد. از همه هواداران تشکر می کنم که حوصله به خرج دادند و صبر کردند. همچنین از بازیکنان و وریا غفوری که زحمت کشیده بود و در این یکی دو روز علاقه مند بود تیم را در حالی که مربی هم نداشت، جمع کند و تمرینات را آغاز کند، تشکر می کنم. از فکری که زحمت کشید و سرمربیگری استقلال را قبول کرد نیز تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1116

به "خلیل زاده: مشکل پنجره بسته نقل وانتقالات خیلی زود برطرف می شود، امیدوارم فکری استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: مشکل پنجره بسته نقل وانتقالات خیلی زود برطرف می شود، امیدوارم فکری استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید