سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد، اعلام رسمی بعد از اتمام لیگ

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شده اما معرفی آن به بعد از اتمام لیگ برتر موکول شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد، اعلام رسمی بعد از اتمام لیگ

به گزارش خبرنگاران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال به ریاست محمدحسن انصاری فر و با حضور داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال، وحید شمسایی، میرشاد ماجدی، بهرام رضائیان، محمدحسین علیزاده، شهاب الدین سفال منش و پریا شهرکمک برگزار گردید.

انصاری فر که در جلسه امروز به عنوان سخنگوی کمیته فنی انتخاب شد، در گفت وگو با خبرنگاران، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان شرح داد: بعد از آنالیز هایی که امروز با حضور اعضای کمیته فنی داشتیم، سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شد اما با توجه به اینکه او راهنمایی یکی از تیم های لیگ رجحان را برعهده دارد، تا خاتمه مسابقات لیگ، نامش را اعلام نخواهیم کرد تا خدایی ناکرده از این طریق لطمه ای به آن باشگاه وارد نشود.

رئیس کمیته فنی همچنین از آنالیز ها برای انتخاب مدیرفنی تیم ملی بانوان اطلاع داد و اضافه کرد: چند گزینه برای مدیرفنی تیم ملی داریم و احتمالاً یک آقا، این عنوان را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اعلام سخنگوی کمیته فنی مبنی بر انتخاب سرمربی یک تیم لیگ رجحان برای راهنمایی تیم ملی و با توجه به حضور چهار تیم در مرحله پلی آف این مسابقات، سرمربی جدید، یکی از نام های شهناز کمک (سرمربی نامی نو اصفهان)، زیور بابایی (سرمربی حفاری اهواز)، عاطفه رضایی (سرمربی مس رفسنجان) و سعیده ایرانمنش (دختران کویر کرمان) خواهد بود.

از بین این چهار گزینه، احتمالاً شانس شهناز کمک که سابقه راهنمایی تیم ملی جوانان را داشته و زیور بابایی که سال جاری با تیمش بهترین نتایج را گرفته از سایر گزینه ها بیشتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 57

به "سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد، اعلام رسمی بعد از اتمام لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد، اعلام رسمی بعد از اتمام لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید