صعود سعید ملایی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جودوی قهرمانی دنیا 2019 که در توکیو پایتخت ژاپن در حال برگزاری است، سعید ملایی دارنده مدال های طلای دنیا 2018 و برنز دنیا 2017 و نفر نخست رنکینگ وزن 81- کیلوگرم دنیا در چهارمین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آنتوین والویز دارنده مدال های برنز المپیک و نقره و برنز دنیا از کانادا به روی تاتامی رفت و در همان دقیقه نخست پیروز شد حریف خود را ضربه فنی کند و راهی مرحله نیمه نهایی گردد.

صعود سعید ملایی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا

از کلوب زبان آموزان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

ملایی نفر نخست رنکینگ دنیا برای صعود به فینال باید از سد ماتیاس کاس نفر چهارم رنکینگ و قهرمان بازی های اروپایی از بلژیک به روی تاتامی می رود.

ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر اشرف موتی دارنده مدال برنز آفریقا در سال 2019 از مراکش به روی تاتامی رفت و با ضربه فنی به فزونی رسید.وی سپس مقابل کارلوس لوز نفر 141 رنکینگ دنیا از پرتغال در مدت زمان یک دقیقه و 8 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و به دور چهارم راه یافت. ملایی در یک هشتم نهایی نیز برابر خاسان خالمورزایف نفر دهم رنکینگ دنیا و دارنده مدال های طلای المپیک 2016 و برنز دنیا 2017 از روسیه به فزونی رسید و راهی دور یک چهارم نهایی شد.

ملایی تنها نماینده اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی دنیا است.

رقابت های جودوی قهرمانی دنیا 2019 با حضور 505 جودوکار مرد و 329 جودوکار زن از 146 کشور دنیا به میزبانی توکیو پایتخت ژاپن در حال برگزاری است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 542

به "صعود سعید ملایی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سعید ملایی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید