عراق اعلام آماده باش کامل و عملیات قریب الوقوع را صادر کرد

به گزارش اخبار ورزشی، ایسنا نوشت: مقامات عراقی در بغداد از آمادگی برای اجرای عملیات نظامی گسترده جهت هدف قرار دادن مقرهای گروهک های تروریستی داعش خبر دادند.

عراق اعلام آماده باش کامل و عملیات قریب الوقوع را صادر کرد

به گزارش العربی الجدید، مسئولان عراقی در بغداد اعلام کردند که نیروهای مشترک عراق با همکاری نیروی هوایی، یگان های مسلح العشائر و نیروهای حشد شعبی برای اجرای عملیات نظامی گسترده جهت هدف قرار دادن پناهگاه های گروهک های تروریستی داعش در مناطق شمال، شرق و غرب این کشور آماده می شوند که مساحت آن بیش از 180 کیلومتر مربع تخمین زده شده است.

این عملیات پس از چندین عملیات تروریستی داعش در استان های صلاح الدین، کرکوک، دیالی و الانبار انجام می گردد که در نتیجه آن تعدادی از نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق کشته شدند.

به همین دلیل، یک مسئول عالی رتبه در دولت عراق از آمادگی برای شروع اجرای عملیات نظامی عظیم در مناطق کوهستانی، صحرایی، جنگل هاو باغ های استان ها و مناطق بخش شمالی، شرقی و غربی کشور اطلاع داد.

به همین دلیل، نمایندگان و فراکسیون های سیاسی مختلف از نیروهای عراقی خواستند برای توقف حملات تروریستی و تشخیص دلایل آن با هم همکاری و کوشش نمایند.

به همین دلیل، یک مقام عراقی دیگر در بغداد از نزدیک بودن اجرای عملیاتی اطلاع داد که آن را غیر کلاسیک توصیف کرد.

وی همچنین توضیح داد، این عملیات طبق داده های اطلاعاتی انجام خواهد شد و هیچ درخواست کمکی از سوی ائتلاف بین المللی ضد داعش نشده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 884

به "عراق اعلام آماده باش کامل و عملیات قریب الوقوع را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق اعلام آماده باش کامل و عملیات قریب الوقوع را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید