فیس بوک تبلیغات سیاسی را حذف می نماید

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فیس بوک تصمیم دارد پس از روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تبلیغات سیاسی را متوقف کند. هدف از این اقدام جلوگیری از انتشار اطلاعات جعلی است.

فیس بوک تبلیغات سیاسی را حذف می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گفته یک منبع مطلع، این شرکت با کارشناسان درباره سناریوهای احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری مصاحبههایی انجام داده است. طبق یکی از این سناریوها ممکن است دونالد ترامپ از پلتفرم فیس بوک برای بحث و جدل و انکار درباره نتایج انتخابات استفاده کند.

نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از یک منبع ناشناس ادعا کرد مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک و بعضی از مدیران ارشد این شرکت روزانه جلساتی برگزار نموده اند و درباره روش های مختلفی بحث نموده اند تا استفاده از این پلتفرم برای بحث و جدل درباره نتایج انتخابات را کاهش دهند. همچنین آنها درباره گزینه حذف تبلیغات سیاسی پس از انتخابات سوم نوامبر نیز مصاحبه نموده اند.

اندی استون سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای اظهار داشت: قبلاً اخباری مبنی بر آن منتشر شده که ما مشغول آنالیز گزینه های مختلفی در مورد تبلیغات سیاسی در بازه انتها انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

او از ارائه جزییات بیشتر در این باره خودداری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1033

به "فیس بوک تبلیغات سیاسی را حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک تبلیغات سیاسی را حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید