مبتلایان کرونا در کازرون به 86 نفر رسیدند

به گزارش اخبار ورزشی، بندر برامکی گفت: تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان کازرون به 86 نفر رسید.

مبتلایان کرونا در کازرون به 86 نفر رسیدند

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان کازرون، به 86 نفر رسید، اظهار کرد: آزمایش 2 نفر در شهرستان کازرون مثبت شد و به بیماران مبتلا به کرونا پیوستند.

او با بیان اینکه از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان کازرون 67 نفر بهبود یافته اند، اضافه نمود: 2 نفر در بیمارستان بستری هستند و 13 نفر در قرنطینه خانگی به سر می برند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اضافه نمود: پیش از این، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کازرون 84 نفر بوده و 4 نفر نیز جان باخته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با بیان اینکه کرونا با هیچ کس شوخی ندارد، مردم این ویروس را جدی بگیرند، توضیح داد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی خود، خانواده و جامعه، ارتباط مستقیم اجتماعی را کم نموده، در خانه بمانند و از تردد های غیرضروری خودداری نمایند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس تا دیروز سه شنبه 20 خرداد ماه، 6 هزار و 970 نفر بوده است و 116 نفر از آن ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 932

به "مبتلایان کرونا در کازرون به 86 نفر رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان کرونا در کازرون به 86 نفر رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید