مدیریت پرسپولیس خوب نیست، آقایان از اعضای تیم انرژی می گیرند

به گزارش اخبار ورزشی، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ادامه تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هنوز هم عادلانه ترین راه برای تعیین تکلیف شرایط تیم ها ادامه مسابقات است تا قهرمان و تیم های سقوط کننده تعیین شوند. به هر حال چیزی مهم تر از سلامتی وجود ندارد و باید شرایط جامعه را سنجید.

مدیریت پرسپولیس خوب نیست، آقایان از اعضای تیم انرژی می گیرند

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: بعید می دانم لیگ را لغو نمایند اما اگر چنین تصمیمی گرفته شد احتیاجی به معرفی تیم قهرمان و دو تیمی که باید به لیگ یک سقوط نمایند نیست. قطعاً شایسته تر از پرسپولیس تیمی نیست که برای فصل جاری، شایسته قهرمانی باشد اما واقعاً تکلیف انتهای جدول تعیین نیست و آنها باید بدانند چه جایگاهی پیدا می نمایند. نمی توان برای بالای جدول تصمیم گرفت و انتهای جدول را جور دیگری نگاه کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مسائل مدیریتی این باشگاه تاکید نمود: ثبات مدیریتی یکی از مؤلفه های موفقیت یک تیم است. متأسفانه پرسپولیس دارای چنین ویژگی مهمی نیست. دلیل رفت و آمدهای آقایان به باشگاه پرسپولیس را نمی دانم. آنها فقط از اعضای تیم انرژی می گیرند. ادامه این فرایند مدیریتی برای پرسپولیس پیامدهای خوبی ندارد و اداره این باشگاه با شرایط فعلی خوب نیست.

آشوبی در خاتمه اعلام کرد: امیدوارم بالاخره در امسال شاهد خصوصی سازی صحیح باشگاه پرسپولیس باشیم تا حداقل شرایط بهتری را در عرصه مدیریتی باشگاه ببینیم. ادامه این فرایند می تواند تیم های پرهوادار را با مسائل جدی روبرو کند. آنها نباید هرگز محروم شده یا بی پول بمانند. باشگاه هایی که آمار تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا را نیز با حضورشان بالا می برند احتیاج به مدیران دلسوز دارد. هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از رفتن از پرسپولیس جوابگوی سوالات نبوده اند. باید تکلیف این مشکل بصورت ریشه ای حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 865

به "مدیریت پرسپولیس خوب نیست، آقایان از اعضای تیم انرژی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت پرسپولیس خوب نیست، آقایان از اعضای تیم انرژی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید