مرکل: آلمان در خصوص پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می نماید

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان می گوید که پرونده مسمومیت ادعایی وبلاگ نویس و منتقد معروف روس به نام آلکسی ناوالنی صرفاً به آلمان و روسیه مربوط نیست؛ بلکه ضروری است که این پرونده مورد توجه و اقبال جامعه جهانی قرار گیرد.

مرکل: آلمان در خصوص پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می نماید

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

صدراعظم آلمان که روز چهارشنبه در نشست پارلمانی این کشور صحبت می کرد، در این باره مدعی شد: این یک موضوع دوجانبه نیست، بلکه جرمی است که در خاک روسیه روی افتاده و کنوانسیون تسلیحات شیمیایی را نقض می نماید، که این امر خود یک موضوع بین المللی است.

وی در ادامه اضافه کرد: ما منتظر خواهیم ماند تا نتایج تحقیقات را از سازمان منع تسلیحات شیمیایی دریافت کنیم و سپس در درون اتحادیه اروپا در خصوص پاسخ ضروری بحث و مصاحبه خواهیم کرد.

مرکل با اشاره به اینکه آلمان در روابط با روسیه به اصول معینی پایبند است، گفت: ما روسیه را ترغیب کردیم، و من امروز یک بار دیگر این کار- انجام تحقیقات کامل و شفاف درباره این حمله- را انجام می دهم.

لازم به ذکر است که بنا به ادعای مقامات برلین، آلکسی ناوالنی با گاز اعصاب نوویچوک مسموم شده است، و اتحادیه اروپا هم با استناد به این ادعا، می کوشد تا روسیه را بابت این موضوع متهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1106

به "مرکل: آلمان در خصوص پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل: آلمان در خصوص پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید