مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید شد

به گزارش اخبار ورزشی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تا 14 تیرماه و فرصت اعتراض رد درخواست شده ها تا 13 تیرماه اطلاع داد.

مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید شد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره طرح ملی مسکن به توضیح زیر است؛

امکان ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه مورخ 99/04/04 لغایت روز شنبه مورخ 99/04/14 برای کلیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آن ها مورد آنالیز قرار گرفته و در حال حاضر در شرایط در انتظار آنالیز قرار دارند ایجاد شده است.

این دسته از متقاضیان می توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی ،tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان که استعلامات ایشان مورد آنالیز قرار نگرفته است به مرور اجرا شده و نگرانی از این بابت متوجه این عزیزان نخواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان همچنین اعلام نموده است؛ متقاضیان ثبت نام مرحله اول (افرادی که در آبان ماه اقدام به ثبت نام نموده اند)، که پس از پالایش بر اساس شرایط مندرج در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن حائز شرایط استفاده از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی شناخته نشده اند و در حال حاضر در شرایط رد درخواست قرار گرفته اند، صرفاً تا ساعت 24 روز آدینه 99/04/13 فرصت دارند که با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانیtem.mrud.ir، اعتراض خود را ثبت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 902

به "مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید