هیل: آمریکا ظرفیت درمانی لازم برای معالجه مبتلایان به کرونا را ندارد

به گزارش اخبار ورزشی، رسانه نزدیک به کنگره آمریکا با ارائه آمارهایی نوشته آمریکا از ظرفیت درمانی لازم برای معالجه بیماران مبتلا به کرونا برخوردار نیست.

هیل: آمریکا ظرفیت درمانی لازم برای معالجه مبتلایان به کرونا را ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه نزدیک به کنگره آمریکا تصریح نموده نظام بهداشت و درمان آمریکا از آمادگی برای مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید برخوردار نیست.

پایگاه هیل نوشته است ویروس سریع الانتشار کرونای جدید یکی از مهم ترین چالش ها در برابر سلامت عمومی به شمار می رود. متأسفانه نظام بهداشت و درمان آمریکا به شدت برای روبروه با آن ناآماده است.

هیل در ادامه نوشته در آمریکا به ازای هر 1000 نفر 2.8 تخت بیمارستان وجود دارد. این رقم در مقایسه با کشورهای دیگر رقم پایینی به حساب می آید. در ایتالیا این شاخص 3.2 تخت به ازای هر 1000 نفر است، در چین 4.3، در فرانسه 6.5 و در کره جنوبی 12.

هیل نوشته در شرایطی که آمریکا با یک بیماری همه گیر روبرو شده نبود تخت های بیمارستانی می تواند فاجعه بار باشد. هر چه جمعیت عمومی بیمارتر گردد، احتیاج به بستری شدن شهروندان به خصوص شهروندان مسن تر بالاتر می رود. حتی اگر بیمارستان ها تحت های اضطراری اضافه نمایند بعید است بتوانند از عهده احتیاجهای درمانی برآیند.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا گفته در صورت وقوع یک همه گیری متوسط، مانند شیوع آنفولانزا در سال 1968 احتیاج به بستری در سراسر کشور از ظرفیت های بیمارستان ها فزونی خواهد گرفت. این را هم در نظر بگیرید که تعداد کل تحت های بیمارستان تحت هایی که بیماران الان آن را اشغال نموده اند را هم شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 775

به "هیل: آمریکا ظرفیت درمانی لازم برای معالجه مبتلایان به کرونا را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیل: آمریکا ظرفیت درمانی لازم برای معالجه مبتلایان به کرونا را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید