واکنش ترامپ به فعال شدن روند قانونی استیضاح خود

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس جمهور آمریکا به شروع مجدد کوشش های نمایندگان دموکرات کنگره برای استیضاحش واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به فعال شدن روند قانونی استیضاح خود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه با انتشار چند پیغام توئیتری اعتراض شدید خود را به فعال شدن روند قانونی استیضاحش در کنگره ابراز داشت.

ترامپ صبح روز آدینه به وقت محلی در نخستین پیغام توئیتری خود مدعی شد: چگونه می خواهید رئیس جمهوری را استیضاح کنید که یاری نموده است شاید بهترین اقتصاد در تاریخ این کشور شکل بگیرد؟ کمترین نرخ بیکاری در تاریخ کشور به ویژه برای سیاهپوستان، اسپانیایی تبارها، آسیایی ها و زنان. امروز در مقایسه با هر زمان دیگری در گذشته، افراد بیشتری شاغل هستند. ارتش بازسازی شده و کهنه سربازان وضعیت بهتری دارند.

وی در توئیت دیگری اضافه کرد: ما به کشور شماره یک دنیا تبدیل شده و در زمینه انرژی نیز مستقل شده ایم. رئیس جمهورری که در 2.5 سال اول با وجود اتهامات نادرست و فریبکارانه علیه خود، بیش از هر رئیس جمهور دیگری کار نموده است.

ترامپ در توئیت سوم خود خطاب به مخالفان خود که عموماً دموکرات های کنگره هستند، نوشت: جمهوری خواستار بیشتر هر زمان دیگری با یکدیگر متحد شده اند. شما نمی توانید رؤسای جمهور را برای عملکرد خوب و فوق العاده آنها استیضاح کنید. نه تبانی [با روسیه] در کار است و نه اخلال در روند قضائی؛ اینها همه جرائم خائنانه طرف مقابل هستند و این استیضاح از سوی دموکرات ها راهنمایی می گردد. متأسفم!

دونالد ترامپ در حالی ادعا می نماید که بهترین عملکرد در تاریخ آمریکا را داشته و بهترین شرایط مالی را برای این کشور رقم زده است که روز پنج شنبه وزارت خزانه داری آمریکا گفت کسری بودجه دولت آمریکا برای اولین بار در تاریخ این کشور از مرز 1 تریلیون دلار عبور نموده است.

از طرفی نرخ رشد مالی آمریکا نیز در سه ماهه دوم امسال میلادی کاهش یافته و با شرایط کنونی بسیار بعید به نظر می رسد که ترامپ بتواند وعده خود مبنی بر رساندن نرخ رشد مالی به میانگین 3 درصد در سال را محقق کند.

علاوه بر این، با توجه به کاهش نرخ رشد مالی آمریکا بعضی اقتصاددانان در خصوص احتمال بروز رکود در این کشور در سال 2020 یا 2019 هشدار داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 271

به "واکنش ترامپ به فعال شدن روند قانونی استیضاح خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به فعال شدن روند قانونی استیضاح خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید