ویلموتس: تیم ملی به بازی های تهاجمی ادامه می دهد

به گزارش اخبار ورزشی، مارک ویلموتس در نشست خبری بعد از بازی مقابل کره جنوبی گفت:این مسابقه اگرچه محبت آمیز بود اما از نظر من یک دیدار در سطح بسیار بالا بود.هر دو تیم قدرت زیادی از خود نشان دادند.فکر می کنم تماشاگران از تماشای این مسابقه که فرصت های زیادی را به همراه داشت،راضی باشند.

ویلموتس: تیم ملی به بازی های تهاجمی ادامه می دهد

وی درباره تجربه رویارویی با کره جنوبی در جام جهانی 2014 و تفاوت دو بازی گفت:من فکر می کنم شرایط آن دیدار با این بازی قابل مقایسه نیست.در حال حاضر چند هفته است لیگ ایران تعطیل است اما لیگ کره جریان دارد.با این وجود بازیکنان ایران در این مسابقه توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند.آنها در این بازی جنگنده ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه چه برنامه ای برای مهار ستاره تاتنهام داشت، گفت:من هم تاتنهام را می شناسم و هم سون بازیکن این تیم را، به همین دلیل به بازیکنانم گفته بودم هر بازیکنی مقابل این بازیکن قرار گرفت او را مهار کند که خوشبختانه بازیکنانم به خوبی به وظایف شان عمل کردند.آنها به بهترین شکل سون را مهار کردند.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت:تیم ما به روند بازی های تهاجمی خود ادامه خواهد داد.تیم ایران یک مجموعه کامل است و همه نفرات تاثیرگذار هستند.

ویلموتس درباره ارزیابی اش از تیم کره گفت:من درباره تیم حریف صحبت نمی کنم.وظیفه من ارزیابی تیم ایران است و به این پرسش پاسخ نمی دهم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 138

به "ویلموتس: تیم ملی به بازی های تهاجمی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: تیم ملی به بازی های تهاجمی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید