پالیزبان: کامپوند همیشه در مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا مدال آور بوده است، سال جاری در لیگ تیم ندارم

به گزارش اخبار ورزشی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان گفت: اگر در مسابقات تدارکاتی شرکت کنیم بهتر می توانیم در تایلند خود را نشان دهیم اما فعلا اعزامی نداریم.

پالیزبان: کامپوند همیشه در مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا مدال آور بوده است، سال جاری در لیگ تیم ندارم

با ما همراه باشید تا با بهترین هزینه سفر به ویتنام 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمد صالح پالیزبان، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط آمادگی تیم کامپوند گفت: تمرینات نسبتا خوب است و برای مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل آذر ماه در تایلند برگزار می گردد، آماده می شویم. اردوها ادامه دارد و افراد جدید وارد اردو شدند و رکوردگیری توسط کادر فنی انجام شد و در نهایت 4 مرد و 4 زن در اردو هستیم.

وی در ادامه در مورد اعزام به مسابقات تدارکاتی اضافه کرد: چند مسابقه بود که اعزام نشدیم و تا مسابقات تایلند نیز رویدادی را در پیش نداریم. بچه ها حدود 5 ماه در مسابقه نبودند که این مسئله باعث افت تیم خواهد شد. اگر در رقابت های تدارکاتی شرکت کنیم بهتر می توانیم در مسابقات تایلند خود را نشان دهیم اما فعلا اعزامی نداریم و تمرینات را در اردو ادامه می دهیم.

ملی پوش کامپوند کشورمان در مورد سطح مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا گفت: حریفان قدرتمندی در تایلند داریم. کره جنوبی از تیم های خوب آسیا و جهان است بعلاوه چین، هند، چین تایپه هم تیم های خوبی هستند. در کنار اینها ما شرایط معمولی تری را در امکانات، تمرینات و مسابقات داشتیم. امیدواریم به مدال خوشرنگ برسیم. کار سخت است اما کوشش خود را انجام می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی اسماعیل عبادی از تیم ملی، تاثیری در فرایند کار کامپوند خواهد داشت، گفت: عبادی از مهره های اصلی تیم و در جهان از بازیکنان حرفه ای بود اما جدایی وی تاثیر منفی نخواهد داشت. بچه هایی که در اردو هستند خوب هستند و رکوردهای خوبی دارند. به هر حال نبود آقای عبادی در تمرینات به عنوان یک قهرمان حس می گردد.

پالیزبان در مورد پشتوانه سازی برای تیم ملی تیراندازی با کمان و رقابت برای پوشیدن تیم ملی یادآور شد: دو ماه پیش مسابقه انتخابی برگزار گردید و با ملی پوشان رقابت کردیم و ما هم در کنار سایرین در رکوردگیری ها شرکت کردیم. بچه هایی هستند که رکوردهای خوبی دارند اما رقابت خیلی زیادی وجود ندارد.

کماندار کشورمان در مورد لیگ تیراندازی با کمان گفت: سال جاری در لیگ تیراندازی با کمان تیم ندارم. با تیم خراسان قرارداد داشتم که منحل شد پس از آن شرایطم با سایر تیم ها جور نشد و تیم ندارم. اگر در لیگ بودم درگیر مسابقات بودم اما متاسفانه تیمی نبود که بتوانم با آن همکاری داشته باشم.کامپوند همیشه نشان داده در مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا مدال آور بوده است و اگر از نظر تجهیزات، اعزام ها و اردوها حمایت گردد می تواند نتایج خوبی بگیرد اما وقتی شرایط مناسب نیست، نتایج خوبی هم کسب نمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 579

به "پالیزبان: کامپوند همیشه در مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا مدال آور بوده است، سال جاری در لیگ تیم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالیزبان: کامپوند همیشه در مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا مدال آور بوده است، سال جاری در لیگ تیم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید