پرسپولیس در انتظار پیام ترابی، رقابت 4 تیم قطری برای جذب ملی پوش ایرانی

به گزارش اخبار ورزشی، پرسپولیس همچنان امیدوار است تا مهدی ترابی با تیمی در قطر توافق نکند و به جمع سرخ پوشان بازگردد اگرچه 4 تیم خواستار جذب این هافبک ملی پوش هستند.

پرسپولیس در انتظار پیام ترابی، رقابت 4 تیم قطری برای جذب ملی پوش ایرانی

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی ترابی پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس خاطرنشان کرد در صورتی که در انعقاد قرارداد با تیم های عربی به مشکل بخورد، احتمال بازگشت او به جمع سرخ پوشان وجود دارد. البته این ادعایی بود که مهدی رسول پناه در یک برنامه تلویزیونی عنوان نمود تا به نوعی طرفداران تیمش را امیدوار کند.

ملی پوش پیشین پرسپولیس پنج شنبه (13 اردیبهشت) راهی قطر شد و متعاقب آن رسانه های این کشور از قرارداد این بازیکن با یکی از تیم های عربی خبر دادند. از تیم های الخور، العربی، الریان و الدحیل به عنوان تیم های خواستار ترابی نامبرده می گردد و باید دید در نهایت به کدام تیم می پیوندد.

طبق قانون قطر هر فردی که وارد این کشور می گردد، یک هفته در قرنطینه باقی می ماند و با این حساب ترابی تا خاتمه هفته در قرنطینه خواهد بود تا بعد از آن تیم جدیدش را تعیین کند. در این میان پرسپولیس همچنان منتظر پیام ترابی است تا این بازیکن بازگردد. آنچه تعیین است بسیار بعید خواهد بود ترابی فصل آینده در جمع سرخ پوشان باقی بماند.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 984

به "پرسپولیس در انتظار پیام ترابی، رقابت 4 تیم قطری برای جذب ملی پوش ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در انتظار پیام ترابی، رقابت 4 تیم قطری برای جذب ملی پوش ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید