پوتین: کُردهای سوریه از نیروهای نظامی روسیه حمایت می نمایند

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد، موفقیت در تثبیت اوضاع در مناطق مرزی سوریه-ترکیه، ازجمله به خاطر حمایت کُردهای سوری بدست آمده، چرا که مردم کُرد به خوبی می دانند پلیس نظامی روسیه برای دفاع از آنها در منطقه حضور دارد.

پوتین: کُردهای سوریه از نیروهای نظامی روسیه حمایت می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاکید نمود که موفقیت این کشور در سوریه، از جمله در سایه حمایت ملت کرد بدست آمده است. به گفته وی، پلیس نظامی روسیه در مناطق مرزی سوریه-ترکیه با پشتیبانی نمودهای ساکن منطقه روبرو است، برای اینکه برای همه واضح است که نیروهای نظامی روسیه برای حفاظت و دفاع از آنها در منطقه حضور دارند.

پوتین روز آدینه در نشست شورای روابط بین الملل روسیه در شهر نالچیک گفت: ما از لحاظ تاریخی همیشه روابط خوب و همراه با حسن نیتی با مردم کرد داشته ایم. گذشته از این، در حال حاضر موفقیت های بدست آمده در تثبیت اوضاع در مناطق مرزی سوریه-ترکیه در سایه حمایت نمودها و علاقمندی آنها حاصل شده است. آنها با پلیس نظامی روسیه رفتار بسیار محبت آمیز ای دارند. برای اینکه می بینند و به خوبی این مسئله را درک می نمایند که ارتش روسیه برای دفاع از آنها در منطقه حضور دارند و این یک واقعیت است.

برای روسیه مسئله ای مهم تر از تقویت وحدت بین اقوام و نژادها وجود ندارد

رئیس جمهوری روسیه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز تاسف کرد که رسانه های گروهی این کشور توجه زیادی به مسائل موجود در روابط بین المللی ندارند. پوتین ابراز اطمینان کرد که مطبوعات و دولت باید به طور دائم به این موضوع بپردازند.

پوتین گفت: جای تاسف دارد که در رسانه های گروهی مرکزی و در مطالب منتشره آنها در اینترنت، به اندازه کافی به این موضوع پرداخته نمی گردد. د ر کشوری مانند روسیه که از لحاظ قومی و مذهبی دارای ترکیب بسیار پیچیده ای است، مسئله ای مهم تر از موضوع روابط بین ملل وجود ندارد. اگر ما می خواهیم تا وحدت مردم روسیه در سطح گسترده و در معنای واقعی کلمه حفظ و تقویت گردد، مسلماً باید به این مسئله پرداخته و به آن توجه کافی داشته باشیم، همانطور که موضوع سلامت در مرکز توجه است. تمامی پیشنهادات ارائه شده در این زمینه باید مورد مطالعه و آنالیز تحقیق قرار گرفته و نتایج آن به اجرا گذاشته گردد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین بر لزوم اقدامات موثر برای ایجاد سازگاری اجتماعی مهاجرین و قطع خطر افزایش افراط گرایی در کشور تاکید نمود و اضافه نمود: لازم است تا اقدامات موثر و سازنده ای برای سازگاری اجتماعی بیشتر مهاجرین انجام گردد . مسلماً ما شاد می شویم که مهاجرینی که می خواهند در کشور ما زندگی نموده، تحصیل و کار نمایند را بپذیریم. ولی لازم است تا از خطرات ناشی از جهل، افراط گرایی و تمایلات تند به طور جدی جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 508

به "پوتین: کُردهای سوریه از نیروهای نظامی روسیه حمایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: کُردهای سوریه از نیروهای نظامی روسیه حمایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید