پولدارهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند

به گزارش اخبار ورزشی، علی رغم اینکه بیش از 42 میلیون آمریکایی از آغاز بحران کرونا درخواست بیمه بیکاری ثبت کرده اند، در همین 11 هفته، ثروت ثروتمندان آمریکا نیم تریلیون دلار افزایش یافته است.

پولدارهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، علی رغم اینکه بیش از 42 میلیون آمریکایی از آغاز بحران کرونا درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده اند، در همین 11 هفته، ثروت ثروتمندان آمریکا بیش از نیم تریلیون دلار بالاتر رفته است.

طبق گزارش جدید مؤسسه مطالعات سیاست گذاری (آی پی اس) ثروت میلیاردر های آمریکا در بازه 18 مارس تا 4 ژوئن 565 میلیارد دلار یا بیش از 20 درصد رشد کرده است.

در این گزارش آمده است که تا 4 ژوئن، کل ثروت میلیاردر های آمریکا 3.512 تریلیون دلار بوده است. در این گزارش همچنین اشاره شد که 16 میلیاردر جدید نسبت به دو ماه گذشته به فهرست میلیاردر های آمریکا اضافه شده است.

4 میلیاردر برتر آمریکا، جف بزوس از آمازون، مارک زوکربرگ از فیسبوک، ایلان ماسک از تسلا و سرگی برین از گوگل، روی هم رفته در این مدت 94.3 میلیارد دلار ثروتمندتر شده اند.

طبق این گزارش همسر سابق جف بزوس، کمتری بزوس، و مؤسس مایکروسافت، بیل گیتس، به ترتیب 12.6 میلیارد دلار و 11.8 میلیارد دلار ثروتمندتر شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 922

به "پولدارهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولدارهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید