کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در آذربایجان غربی

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان خبر داد.

کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در آذربایجان غربی

سرهنگ عباس فرمانی شامگاه 24بهمن ماه در جریان بازدید از پلیس راهور شهرستان سلماس، با اشاره به کاهش آمار تصادفات در سطح استان گفت: خوشبختانه در تصادفات فوتی معابر درون شهری استان شاهد کاهش 18درصدی هستیم؛ همچنین در تصادفات جرحی نیز شاهد کاهش آمار هستیم .

وی شرح داد: در شهرستان سلماس نیز تصادفات فوتی در معابر درون شهری 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان گفت: باتوجه به ترافیکی که در معابر هسته مرکزی شهر داریم ، مردم با پیش آگاهی و مدیریت در سفر اقدام به رانندگی کنند و توصیه های پلیس در راستای ارتقا فرهنگ رانندگی و تسهیل در در عبور و مرور و روانسازی ترافیک را رعایت کنند.

سرهنگ فرمانی با بیان اینکه گذشت، صبوری و احتیاط از شروط اصلی در رانندگی است، اضافه نمود: باتوجه به اینکه در ایام تبلیغات انتخابات مجلس هستیم و باتوجه به شور و شعف و اشتیاق انتخاباتی در شهروندان،قطعا ترافیک سنگین تری را در معابر اصلی شهر خواهیم داشت؛ لذا انتظار داریم شهروندان گرامی همکاری و همراهی بیشتری با مجموعه راهنمایی و رانندگی شهرستان و دستگاه های امدادی و خدماتی داشته باشند تا شاهد ترافیک روان و نیز کاهش تصادفات باشیم.

به گزارش خبرنگاران، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام خاتمهی سال شاهد ترافیک سنگین در معابر شهری خواهیم بود که امید است با همکاری مردم و شهروندان و مسئولین با اولویت قرار دادن آمد و شد و کاهش ترافیک، خاتمه سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم استقبال خوبی از طرح های نوروزی و سال جدید داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 702

به "کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید