یک دانشگاه از میزبانی مناظره ترامپ و بایدن انصراف داد

به گزارش اخبار ورزشی، ایرنا نوشت: کمیته برگزارکننده مناظره های ریاست جمهوری (CDP) آمریکا گفت: اولین مناظره برنامه ریزی شده پاییز سال جاری بین دونالد ترامپ و جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا به دنبال انصراف دانشگاه نوتردام از میزبانی این مناظره از ایالت ایندیانا محل استقرار این دانشگاه به اوهایو تغییر مکان داده است.

یک دانشگاه از میزبانی مناظره ترامپ و بایدن انصراف داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، این کمیته روز دوشنبه خاطرنشان کرد: اولین مناظره که قرار است 29 سپتامبر (8 مهر 99) برگزار گردد با میزبانی مشترک دانشگاه کِیس وسترن رزرو، کلینیک کلیولند و پردیس آموزش بهداشتی (HEC) در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار می گردد.

دانشگاه نوتردام در ایالت ایندیانو دلیل این انصراف را نگرانی های بهداشتی ناشی از برگزاری گردهمایی های عظیم همزمان با همه گیری کرونا عنوان نموده است و رئیس این دانشگاه گفته است بعد از مشورت با مقام های بهداشتی این تصمیم را اتخاذ نموده است.

این دومین بار است که دانشگاه کیس وسترن رزرو میزبان مناظره های تحت حمایت CDP است. در سال 2004 میلادی نیز این دانشگاه مکان برگزاری مناظره دیک چنی معاون رئیس جمهوری وقت آمرکیا و سناتور جان ادواردز نامزد معاونت ریاست جمهوری دموکرات ها بود.

کمیته برگزار کننده مناظره های ریاست جمهوری آمریکا همچنین اشاره نموده که کلینیک کلیولند به عنوان مشاور امنیت بهداشتی این کمیته در هر چهار مناظره پاییز سال جاری خواهد بود.

ماه گذشته این کمیته تاریخ برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن را 15 اکتبر (24 مهر) شهر میامی فلوریدا و در مرکزهنری آدرین هارشت خاطرنشان کرد. این تصمیم بعد از انصراف میزبان نخست که دانشگاه میشگان بود اتخاذ شد. دانشگاه میشگان نیز نگرانی های بهداشتی را دلیل این عقب نشینی خود خاطرنشان کرد.

مناظره نهایی بایدن- ترامپ قرار است به میزبانی دانشگاه نشویل ایالت تنسی در تاریخ 22 اکتبر (1 آبان) برگزار گردد.

مناظره نامزدهای ریاست جمهوری نیز قرار است 7 اکتبر (16 مهر) در دانشگاه یوتا برگزار گردد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب پنجاه و نهمین رئیس جمهوری و معاون او سوم نوامبر 2020 مصادف با 13 آبان 99 برگزار می گردد.

بایدن اعلام نموده است که احتمالا یک زن را به عنوان معاون خود انتخاب و معرفی خواهد نمود. وال دِمینگز (Val Demings) نماینده دموکرات آمریکا که ظاهرا جزو گزینه های مورد نظر بایدن است به تازگی گفت ترامپ می خواهد به هر قیمتی و حتی با تقلب در انتخابات پیش رو پیروز گردد و از دخالت خارجی در این فرایند استقبال می نماید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1010

به "یک دانشگاه از میزبانی مناظره ترامپ و بایدن انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دانشگاه از میزبانی مناظره ترامپ و بایدن انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید