آنچلوتی: شایسته پیروزی مقابل فیورنتینا بودیم، امید ما برای کسب اسکودتو از بین نرفته است

به گزارش اخبار ورزشی، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است شاگردانش شایسته کسب پیروزی مقابل بنفش پوشان فلورانس بوده اند.

آنچلوتی: شایسته پیروزی مقابل فیورنتینا بودیم، امید ما برای کسب اسکودتو از بین نرفته است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست وسوم سری A ایتالیا در استادیوم آرتمیو فرانکی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا دست نیافتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما در حالی دو امتیاز در این بازی از دست دادیم که به خاطر ارائه بازی هجومی از آغاز تا انتها بازی، شایسته کسب سه امتیاز بازی بودیم.

وی اضافه کرد: از بعضی جنبه ها ما عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشتیم، اما در زدن ضربات انتهای دقت لازم را نداشتیم. این درست است که ما هنوز مشکلاتی برای بازیسازی از خط دفاعی مان داریم، این در حالی است که فیورنتینا هم ما را تحت فشار قرار داد، اما ما به اندازه کافی هجومی بودیم که شایسته کسب پیروزی باشیم.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان ناپل همچنین در مورد دو موقعیت گلزنی خوبی که مهاجم بلژیکی تیمش در این بازی به هدر داد، اعلام نمود: مرتنس در موقعیت هایی که نصیبش شد، بدشانس بود. او موقعیت های را با حرکات انفرادی اش خلق کرد، اما ضربات انتهای اش دقت لازم را نداشت.

کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش با این تساوی فرصت کم کردن فاصله با یوونتوس صدرنشین را از دست داد و اکنون اختلافش با یوونتوس صدرنشین هشت امتیاز است (یوونتوس یک بازی هم کمتر دارد)، یادآور شد: چراغ امید ما برای کسب اسکودتو کم نور شد اما هنوز خاموش نشده است.

سرمربی ناپولی در انتها در مورد وضعیت هافبک اسلواکیایی اش که در آستانه پیوستن به تیم دالیان ییفانگ چین است، گفت: من روز پنجشنبه با هامشیک خداحافظی کردم و دیگر او را ندیدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 61

به "آنچلوتی: شایسته پیروزی مقابل فیورنتینا بودیم، امید ما برای کسب اسکودتو از بین نرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: شایسته پیروزی مقابل فیورنتینا بودیم، امید ما برای کسب اسکودتو از بین نرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید