اوکراین: احتمال جنگ با روسیه وجود دارد

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس جمهور اوکراین اعلام نمود روسیه حضور نظامی خود را در مرز اوکراین به شدت تقوت نموده است و احتمال جنگ کامل با مسکو وجود دارد.

اوکراین: احتمال جنگ با روسیه وجود دارد

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پترو پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه اعلام نمود روسیه حضور نظامی خود را در مرز اوکراین به شدت تقوت نموده است و احتمال جنگ کامل با مسکو وجود دارد.

پترو پروشنکو گفت: تعداد تانک ها در پایگاه های نظامی روسیه در سراسر مرز های ما سه برابر شده است. تعداد واحد های نظامی در مرز های ما به میزان بسیار زیادی افزایش یافته است.

وی همچنین به نقل از سازمان های اطلاعاتی اوکراین توضیح داد تعداد کشتی های نظامی روسیه در دریای آزوف و نیز در شبه جزیره کریمه، که چهار سال پیش به روسیه الحاق شد، افزایش قابل توجهی پیدا نموده است.

پوروشنکو گفت: در کریمه از سال 2014 تعداد نظامیان سه برابر، تعداد زره پوش ها پنج برابر و توپخانه حدود ده برابر شده است. من نمی خواهم کسی فکر کند این ها بازی های بچه گانه هستند. اوکراین با تهدید جنگ از سوی فدراسیون روسیه روبرو است.

رئیس جمهور اوکراین همچنین اعلام نموده از زمان توقیف سه ناو نظامی اوکراین توسط روسیه در دریای سیاه و سواحل کریمه در شامگاه یکشنبه، کوشش نموده است تا با ولادیمیر پوتین همتای روس خود تلفنی مصاحبه کند که پاسخی از طرف مقابل دریافت ننموده است.

پوروشنکو توضیح داد: همان شب خواستم با پوتین مصاحبه کنم، اما ما جوابی دریافت نکردیم و من مجبور شدم از آنگلا مرکل صدراعظم آلمان بخواهم در این مورد با پوتین مصاحبه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 15

به "اوکراین: احتمال جنگ با روسیه وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین: احتمال جنگ با روسیه وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید