توزیع سبد حمایتی معیشت کارگران تا 72 ساعت دیگر

به گزارش اخبار ورزشی، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام نمود: با معین شدن آمار نهایی بیمه پردازان کارگری تامین اجتماعی، طی 72 ساعت آینده یاری معیشت مصوب به حساب بیمه پردازان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

توزیع سبد حمایتی معیشت کارگران تا 72 ساعت دیگر

به گزارش خبرنگاران، آنطور که سازمان برنامه و بودجه در رابطه با توزیع سبد حماتی اعلام نموده است، پیرو مصوبه هیات وزیران درخصوص دستورالعمل بسته یاری جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه، آمار بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی بعد از آنالیز های متعدد و برطرف هم پوشانی درخصوص بیمه شدگانی که از محل این گروه ها و جمعیت های هدف یاری معیشت دریافت کردند و همچنین معین خانوارهایی با درآمد کمتر از سه میلیون تومان در ماه، معین و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

در ادامه این شرح آمده است که پراکندگی کارگاه های مختلف که بیمه پردازان در آنها اشتغال دارند سبب تطویل آنالیز های مورد احتیاج شده است؛ لذا با معین آمار نهایی این افراد، بسته حمایتی معیشتی به این دسته از افراد حداکثر تا 72 ساعت آینده واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ بسته حماتی دولت برای اقشار کم درآمد از آبان امسال در دو بخش نقدی و غیر نقدی در دستور کار نهاده شد.

طبق مصوبه دولت، سازمان برنامه و بودجه مجاز شد برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی، لشکری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سایر صندوق ها که مجموع پرداختی ماهانه آنها به کمتر از سه میلیون تومان می رسد، یاری جبرانی به وسیله حساب های بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آن ها واریز کند.

همچنین برای اقشار کم درآمدی که دولت گفته بود آنها را شناسایی نموده است، بسته حمایت غذایی در نظر گرفته و به تدریج توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 44

به "توزیع سبد حمایتی معیشت کارگران تا 72 ساعت دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سبد حمایتی معیشت کارگران تا 72 ساعت دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید