لیپی: مقابل ایران اشتباه کنی، بازنده ای

به گزارش اخبار ورزشی، مارچلو لیپی می گوید: مقابل تیمی قدرتمند بازی داشتیم. وقتی اشتباهاتی مقابل تیم پرقدرت داشته باشی نمی توانی بازنده نباشی.

لیپی: مقابل ایران اشتباه کنی، بازنده ای

لیپی: مقابل ایران اشتباه کنی، بازنده ای

سرمربی تیم ملی فوتبال چین بعد از شکست 3 بر صفر مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، با صدایی گرفته از داد و فریادهایش در طول بازی در نشست خبری حاضر شد و بابت این موضوع از خبرنگاران عذرخواهی کرد. او گرچه از شکست ناراحت بود اما می گفت طرفداران شاهد بازی خیلی خوبی بوده اند.

مارچلو لیپی، تحربه بالای تیم ملی ایران را دلیل اصلی پیروزی حریف می دانست: تجربه بالای ایران در این بازی سبب شد تا آنها نتایج خیلی خوبی بگیرند. مخصوصا اینکه چند اشتباه بسیار تاثیرگذار داشتیم. ایران تیم خیلی قوی است که نباید مقابل آنها اشتباه داشت. اما این رخ داد و آنها در هر سه گل نشان دادند.

او معتقد است شاگردانش تاوان اشتباهات خود را پس داده اند: به هر حال من از بازیکنانم تشکر می کنم که کوشش کردند. اما در بازی امشب اشتباهاتی داشتیم که روی ناخوش خودش را به ما نشان دادند. مقابل تیمی قدرتمند بازی داشتیم. وقتی اشتباهاتی مقابل تیم پرقدرت داشته باشی نمی توانی بازنده نباشی.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین می گوید: من باید بگویم این اشتباهات باعث شد تا طرفداران فوتبال چین ناراحت شوند، ما باید بهتر از این ها شویم و کوشش بیشتری کنیم. من امیدوارم راه و روش بهتری را در ادامه در پیش بگیریم. به هر حال باز هم تاکید می کنم اشتباه داشتیم و این برای ما بد بود. من از طرفداران خوب چینی هم معذرت می خواهم.

سرمربی ایتالیایی تیم چین از خبرنگاران خواست از او سوالات کوتاه بپرسند. چون نمی تواند به خوبی توضیحات طولانی بدهد و صدایش گرفته است.

لیپی حاضر به پاسخگویی به سوالی نشد و با عذر خواهی، در میان تشویق خبرنگاران چینی نشست خبری را ترک کرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 51

به "لیپی: مقابل ایران اشتباه کنی، بازنده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: مقابل ایران اشتباه کنی، بازنده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید