آشنایی با 5 مقصد دیدنی و جذاب بلغارستان، سفر به بلغارستان ویزای شینگن می خواهد؟

به گزارش اخبار ورزشی، سفر به بلغارستان و شهرهای زیبای آن مانند وارنا به معنی دردسرهای دریافت ویزای شنگن کشورهای اروپا نیست. بلغارستان با اینکه عضو اتحادیه اروپا است اما عضو شینگن نیست.

آشنایی با 5 مقصد دیدنی و جذاب بلغارستان، سفر به بلغارستان ویزای شینگن می خواهد؟

در اینجا به معرفی بهترین مقاصد برای سفر در بلغارستان می پردازیم:

1. Veliko Tarnovo

این شهر کوچک که در مرکز بلغارستان واقع شده است بیشتر به عنوان قلعه تزارها شهرت دارد و از آنجا که زمانی خانه تزارها بوده به شهر تزارها معروف شده است. این قلعه با 1000 متر دیوارهای سنگی پوشیده شده و بسیاری از این دیوارها یک نمای کامل از تپه ها و زیبایی های اطراف را به نمایش می گذارد. قسمت قدیمی شهر بر روی یک تپه ساخته شده که دارای خیابان های سنگفرشی، خانه های سنتی و کلیساهای باستانی با معماری های خاص است.

2. Burgas

بورگاس یک شهر ساحلی زیبا است که در کنار یک دریا و چندین دریاچه واقع شده است. برخلاف سایر شهرهای ساحلی، بورگاس تا قرن بیستم توسعه نیافته بود. سپس این مکان به عنوان یک خلیج محافظ برای تجارت دریایی کشف و مورد توجه قرار گرفت. با این حال تفرجگاههای بسیاری وجود دارد و دارای یک ساحل بسیار آرام و ساکت است. علاوه بر دریا، می توان از دریاچه های این شهر نیز بازدید کرد.

3. Bansko

شهر بانسکو به عنوان اولین محل اسکی بلغارستان شناخته می شود. این شهر در جنوب بلغارستان و در پای کوه های پیرین واقع شده است که ارتفاع قله آن به 2914 متر می رسد. این مکان در 160 کیلومتری پایتخت یعنی شهر صوفیه واقع شده و دارای طولانی ترین زمان برای اسکی در بلغارستان است. هر ساله این شهر جشنواره سالانه بانسکو را برگزار می کند که شرکت کنندگان بین المللی و نوازندگان مشهور بلغاری را به خود جلب می کند.

4. Varna

وارنا سومین شهر بزرگ این کشور بشمار می رود و یکی از خیره کننده ترین شهرهای ساحلی است. مانند سایر شهرهای بلغارستان، وارنا نیز دستی در تاریخ دارد و دارای یک موزه باستان شناسی و نمایشگاه های طلا است که اولین و قدیمی ترین گونه طلا در جهان در آنجا به نمایش گذاشته شده است. کلیسا جامع و خانه اپرای باروک از دیگر دیدنی های این شهر است.

5. Rila Monastery

صومعه ریلا که در کوه های ریلا واقع شده است بسیار خیره کننده بوده و در قرن 10 توسط سنت جان ریلا، یک زائر تاسیس شد. هر ساله هزاران مسافر و جهانگرد به این مکان آمده و از آن بازدید می کنند و دارای اهمیت معنوی شدیدی است. همچنین این مکان دارای اسراری مانند مخفی شدن رهبران انقلابی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 831

به "آشنایی با 5 مقصد دیدنی و جذاب بلغارستان، سفر به بلغارستان ویزای شینگن می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 5 مقصد دیدنی و جذاب بلغارستان، سفر به بلغارستان ویزای شینگن می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید