حمایت 50 درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت های عضو در مناقصات

به گزارش اخبار ورزشی، پارک فناوری پردیس 50 درصد از کارمزد حضور در مناقصات دولتی و عمومی و 50 درصد مبلغ آورده برای تامین ضمانت نامه شرکت ها در مناقصات را به شرکت های عضو پارک پرداخت می نماید.

حمایت 50 درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت های عضو در مناقصات

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری این مجموعه، با هدف حمایت از حضور شرکت های عضو پارک و شرکت های عضو شعب در مناقصات دولتی و عمومی، تسهیلاتی در این زمینه اعطا می نماید.

احمد عسگری، مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس ضمن اعلام این مطلب، در رابطه با جزئیات حمایت در موضوع مناقصات گفت: پارک 50 درصد از کارمزد حضور در مناقصات را به صورت بلاعوض به شرکت ها اعطا می نماید. بعلاوه 50 درصد از مبلغ آورده برای تامین ضمانت نامه شرکت ها در مناقصه، به شرکت های عضو پارک و شرکت های عضو شعب به صورت قرض پرداخت می گردد.

وی در خصوص ضوابط اجرایی این طرح گفت: استفاده از این حمایت منوط به دریافت خدمات مربوط به تامین ضمانت نامه از سوی صندوق توسعه فناوری های نوین است.

عسگری ادامه داد: شرکت هایی که به صورت مشارکتی با یکدیگر یا با پارک در مناقصات حضور داشته باشند، می توانند از این حمایت استفاده کنند.

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس در رابطه با شرایط لازم برای دریافت این حمایت ها شرح داد: شرکت های متقاضی این تسهیلات ضروری است قبل از برگزاری مناقصه و طی تشریفات ابتدایی برگزاری آن، درخواست خود را به اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری ارائه کند تا آنالیز های لازم انجام گردد.

وی توضیح داد: شرکت های فناور عضوی که بعد از برنده شدن در مناقصه، تقاضای بهره مندی از این حمایت را داشته باشند، نمی توانند از این حمایت استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1573

به "حمایت 50 درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت های عضو در مناقصات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 50 درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت های عضو در مناقصات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید