خبرنگاران شغل های کاذب عامل افزایش ترافیک در بانه هستند

به گزارش اخبار ورزشی، سنندج- خبرنگاران- معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری بانه گفت: وانت های میوه فروش و دست فروشان که در خیابان های و معابر شهری فعالیت می نمایند که عامل مهم افزایش ترافیک در این شهر هستند.

خبرنگاران شغل های کاذب عامل افزایش ترافیک در بانه هستند

به گزارش خبرنگاران خالد عزیززاده شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک بانه گفت: در طراحی خیابان های و معابر شهری بانه افزایش حجم ترافیکی پیش بینی نشده که باعث ایجاد ترافیک سنگین و غیر قابل کنترل شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم ترافیکی در ظهر و اوایل شب ایجاد می گردد، ادامه داد: کوشش می گردد بار ترافیکی بانه حل گردد که این مهم نیازمند همکاری و هماهنگی همگانی است.

عزیززاده گفت: حل معضل ترافیک بانه یکی از مطالبات مهم شهروندان است که باید با ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی شده این مشکل حل گردد.

جانشین فرمانده پلیس راهور بانه نیز گفت: وانت های میوه فروش در ایجاد 40 درصد ترافیک شهری بانه نقش دارند که باید مکان مناسب برای فعالیت آنها تعیین گردد و حجم بار ترافیکی شهر نیز کم گردد.

سروان رضا عباسی اضافه نمود: برای ساماندهی وانت های میوه فروش باید 2 نقطه از شهر در نظر گرفته گردد که همه شهروندان به آسانی به این نقاط دسترسی داشته باشند.

وی گفت: یکی از مسائل پلیس راهور در ساماندهی ترافیک شهر میدان علامه برده ره شی است که این میدان بعد از آنکه توسعه پیدا کرد به پاتوق وانت بارهای میوه فروش تبدیل شده و ترافیکی سنگینی بر این جهت حاکم است.

سروان عباسی با اشاره به اینکه چراغ های قرمز بانه هوشمند نیستند ادامه داد: شهرداری باید خط کشی معابر و خیابان ها در اولویت قرار دهد چراکه در وقوع تصادفات سهم عبور رانندگان با این علائم تعیین می گردد.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران شغل های کاذب عامل افزایش ترافیک در بانه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شغل های کاذب عامل افزایش ترافیک در بانه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید