تور ایتالیا ارزان: خروج 6 بازیکن از اردوی تیم ملی ایتالیا در آستانه مصاف با ترکیه

به گزارش اخبار ورزشی، 6 بازیکن که برای بازی های ملی هفته جاری به اردوی تیم ملی ایتالیا فراخوانده شده بودند، پس از ناکامی در کسب جواز صعود به جام جهانی این اردو را ترک کردند.

تور ایتالیا ارزان: خروج 6 بازیکن از اردوی تیم ملی ایتالیا در آستانه مصاف با ترکیه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تشریفاتی شدن بازی دوم تیم ملی ایتالیا در هفته جاری پس از شکست خانگی یک بر صفر بامداد آدینه برابر مقدونیه شمالی و بازماندن از صعود به جام جهانی 2022، روبرتو مانچینی سرمربی این تیم را برآن داشت که 6 بازیکن تیمش را از ماندن در اردو معاف کند و به آنها اجازه بازگشت به تمرینات تیم باشگاهی شان را بدهد.

ایتالیا سه شنبه شب در یک بازی کاملاً تشریفاتی و بی فایده به مصاف ترکیه خواهد رفت اما در این بازی مارکو وراتی، جورجینیو، چیرو ایموبیله، لورنزو اینسینیه، دومنیکو براردی و جانلوکا مانچینی لاجوردی پوشان را همراهی نخواهند کرد.

این بازی پیش از تعیین شدن سرنوشت دو تیم و ناکامی آنها در صعود به جام جهانی و به هدف ارتقای جایگاه شان در رده بندی فیفا مقرر شده بود، هر چند که این بازی دیگر هیچ اهمیتی برای دو تیم ندارد.

هر 6 بازیکنی که مانچینی مرخص شان نموده است، در ترکیب اصلی ایتالیا برابر مقدونیه قرار داشتند. در همین حال هنوز تعیین نیست که از میان بازیکنان به جامانده در اردو، جانلوکا اسکاماکا، آندره آ بلوتی، نیکولو زانیولو یا لئوناردو بونوچی هم بتوانند به موقع برای بازی مقابل ترکیه آماده شوند چون آنها برابر مقدونیه حتی روی نیمکت هم نبودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1920

به "تور ایتالیا ارزان: خروج 6 بازیکن از اردوی تیم ملی ایتالیا در آستانه مصاف با ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: خروج 6 بازیکن از اردوی تیم ملی ایتالیا در آستانه مصاف با ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید