مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

به گزارش اخبار ورزشی، ساختمان ها و باغ های مرکز گتی 24 هکتار مساحت دارند و برای زیبا جلوه دادن آنها به خدمه باغبان تمام وقت نیاز دارند. علاوه بر محوطه سازی معمول، درختان، گل های شکفته و مانند آن، مرکز گتی همچنین شامل یک باغ مرکزی است که تقریباً به همان اندازه یک باغ به معنای سنتی یک اثر هنری است.

مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

اگر تور را از دست دادید یا می خواهید خودتان به بازدید بپردازید، می توانید نقشه و بروشور Architecture and Gardens را از میز اطلاعات بردارید.

اگر می خواهید به تنهایی گشت بزنید، بروشور Architecture and Gardens را از مرکز بازدیدکنندگان بردارید. مسیر پیشنهادی برای یک تور انفرادی از باغ مرکزی با نزدیک شدن به ساختمان اصلی از سمت راست شروع می شود و از کنار آن می گذرد، از مسیر زیگزاگ به سمت باغ مرکزی و از تپه به سمت غرفه غرب، بالا می روید.

برخی می گویند ساختمانهای شرقی و شمالی دارای خصوصیات هوای آزاد و مطابق با خصوصیاتی هستند که جنبش باهاوس در دهه 1920 ایجاد کرده است. این راه پله ساده وقتی شب روشن شود به یک اثر هنری مدرن تبدیل می شود.

امروزه موزه گتی 750 هکتار زمین در دامنه کوه سانتا مونیکا را اشغال کرده است. مرکز گتی شامل یک مجموعه هنری خیلی بزرگ است که نمایش تنها بخشی از آن به چهار غرفه نمایشگاهی نیاز دارد و در کل این مجموعه شامل 9 ساختمان است.

منبع مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1698

به "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا" امتیاز دهید

863 کاربر به "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه گتی (J. Paul Getty) لس آنجلس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید