10 بازیگر برتر سال 2020 به انتخاب سایت IMDb

به گزارش اخبار ورزشی، با توجه به نزدیک شدن به انتهای 2020 و رسیدن به فصل جوایز، زمان آن رسیده است که به جمع بندی های سالانه بپردازیم. سایت IMDb ده بازیگر برتر سال 2020 را معرفی کرد. معیار این انتخاب ها میزان بازدید مخاطبان از صفحه مربوط به بازیگران است.

10 بازیگر برتر سال 2020 به انتخاب سایت IMDb
  • بدترین فیلم های 2020 از نگاه اینترتینمنت ویکلی
  • بهترین بازیگران سال 2019 که در اسکار نادیده گرفته شدند
  • گلشیفته فراهانی در لیست 10 ستاره نوظهور سال 2020 سایت IMDb نهاده شد

10. هنری کویل

  • رتبه سال گذشته: در فهرست نبوده

هنری کویل را بیشتر در نقش سوپرمن و فیلم های تجاری دیگرش می شناسیم اما او سال جاری با دو اقتباس ادبی در نت فلیکس، در نقش های متفاوت ظاهر شد. در سریال ویچر (The Witcher)، شکارچی هیولای کم حرف و درونگرا بود و در فیلم النا هلمز، نقش شرلوک را داشت. سریال برای فصل دوم و فیلم برای قسمت دوم تمدید شده اند. در سال پیش رو هم در نسخه زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت، هنری کویل را به عنوان یکی از شخصیت های اصلی خواهیم دید.

9. لیندا کاردلینی

  • رتبه سال گذشته: 14

او از زمانی که یک نوجوان بود، در اواخر دهه نود میلادی، در سریال های تلویزیونی به هنرنمایی می پرداخت اما تنها در چند سال اخیر، به دنبال بازی در سریال های خط خون (Bloodline) و سریال های دنیای مارول، جلب توجه کرد. در 2020 بازی درخشانی از خودش در سریال مرده از نظر من (Dead to Me) نشان داد و توانست به لیست ده ستاره برتر راه یابد. کاردلینی 45 ساله است و تا به امروز دو بار نامزد دریافت جایزه تلویزیونی امی شده است.

8. آنیا تایلور-جوی

  • رتبه سال گذشته: 84

از آنجا که سریال گامبی وزیر به طور غیرمنتظره ای تبدیل به پربیننده ترین سریال 2020 شد، حضور ستاره این سریال در لیست ما دور از انتظار نبود. آنیا تایلور-جونیور از مدعیان اصلی گلدن گلوب سال جاری هم محسوب می گردد و نگاه های طرفدارانش منتظر دیدن او در اسپین آف جدید جاده خشم خواهند بود.

  • بهترین سریال های سال2020

7. آیدان گالاگر

  • رتبه سال گذشته: در فهرست نبوده.

بازی این ستاره جوان در سریال آموزشگاه آمبرلا (The Umbrella Academy) همه را شگفت زده کرد. بازیگران زیادی نبوده اند که بتوانند در سن او شخصیتی با این پیچیدگی را مقابل دوربین بیاورند. آیدان تنها 17 سال دارد و پیش از این در سریال نیکی، ریکی، دیکی و داون هم در بین بازیگران اصلی بوده است.

6. مارگو رابی

  • رتبه سال گذشته: 9

رابی 2020 را با کاندیدا شدن در بخش بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم بامب شل (Bombshell) شروع کرد و به دنبال آن بعد از مدتی در نقش هارلی کوئین به پرده نقره ای بازگشت و به زودی هم قرار است دوباره با قسمت دوم فیلم جوخه انتحار به سینماها بازگردد. رابی 30 ساله تا به امروز دو بار کاندیدای اسکار شده است.

5. ارین موریارتی

  • رتبه سال گذشته: 2

سریال پسرها (The Boys) فصل دوم را قوی تر از فصل اول ادامه داد و ستاره بی چون و چرای سریال هم ارین موریارتی 26 ساله بود. موریارتی از 2010 بازی در سریال های تلویزیونی را شروع کرد و در 2012 هم در دیده بان (The watch) اولین نقش سینمایی خود را تجربه کرد.

4. میلی بابی براون

  • رتبه سال گذشته: 12

میلی بابی براون تنها 16 سال دارد و خبر از یک ستاره در حال ظهور در هالیوود را می دهد. از بازی درخشانش در سریال چیزهای عجیب تر (Stranger things) که بگذریم، او در فیلم النا هلمز یک بار دیگر ثابت کرد که توانایی بازی در نقش های اصلی و کلیدی را دارد. او دوبار کاندیدای دریافت جایزه امی، بخش بهترین بازگر مکمل زن در سریال درام، شده است.

3. انی چالوترا

رتبه سال گذشته: در فهرست نبوده

چالوترا تا به امروز سه تیاتر روی صحنه برده است و از سال 2018 هم فعالیت تلویزیونی خود را شروع کرده. اما تنها سال جاری و در سریال ویچر آن گونه که مستحقش بود به او توجه شد. چالوترا در ویچر نقش دخترکی گوژپشت و زشت را بازی می نماید که توسط پدرش، به قیمتی ارزان تر از خوک ها، به جادوگری قدرتمند فروخته می گردد. سپس سفر قهرمانانه وی به سوی پیروزی حقیقی شروع می گردد.

2. جولیا گارنر

رتبه سال گذشته: در فهرست نبوده

گارنر توانست برای دومین سال متوالی جایزه بهترین بازیگر مکمل زن سریال درام را، از جشنواره تلویزیونی امی به دست آورد. او پیش از این هم در سریال های دیگری مانند آمریکایی ها، روانی و… نقش آفرینی کرده بود اما در اوزارک (Ozark) به اوج درخشش کارنامه هنری خود، تا به امروز، دست یافت. در سینما هم سال جاری بازی او در فیلم دستیار (The Assistant) تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت. گارنر تنها 26 سال دارد.

1.آنا د آرمس

  • رتبه سال گذشته: 87

د آرمس با بازی در چاقوکشی (Knives out) خود را به عنوان بازیگری مستعد و قابل اعتماد، بیش از پیش، ثابت کرد. سال جاری هم در همکاری دوباره با دنیل کریگ در فیلم (No Time to Die) بار دیگر هنر و ذوق بازیگری خود را به رخ مخاطبان کشید. آنا د آرمس هم چنین قرار است بزودی در فیلم بلوند به بازسازی مرلین مونرو در مقابل دوربین بپردازد.

منبع: IMDb

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1247

به "10 بازیگر برتر سال 2020 به انتخاب سایت IMDb" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازیگر برتر سال 2020 به انتخاب سایت IMDb"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید