آتش نشان ها دوباره به موزه ملی ایران رفتند

به گزارش اخبار ورزشی، تعدادی از فرماندهان عملیات، آموزش و پیشگیری منطقه پنج سازمان آتش نشانی تهران از فضاهای موزه ملی ایران بازدید کردند.

آتش نشان ها دوباره به موزه ملی ایران رفتند

به گزارش خبرنگاران، این بازدید دوم دی و به منظور واکنش اثر بخش در حوادث احتمالی و همچنین تعامل سازنده در شرایط بحرانی برنامه ریزی شده و جزئی از اهداف آمادگی های پیش بحران اجرا شده است.

به نظر می رسد این بازدید به دنبال برگزاری نشست هم اندیشی با مسئولان سازمان آتش نشانی تهران اجرا شده که به منظور تهیه طرح جامع و مدون برای پیشگیری، پاسخگویی واجرای عملیات استاندارد در شرایط اضطرار از 13 شهریور و 14 آبان در چند بازدید مختلف انجام شد که بازدیدهای میدانی یکی از محورهای این تعاملات پیش بینی شده بود.

بعد از بازدید میدانی 13 شهریور که همراه با نشست مشترک در مورد راه های پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و رعایت اصول ایمنی در حفاظت از آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی در موزه ملی ایران برگزار گردید، محمدحسن طالبیان - معاون میراث فرهنگی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - به خبرنگاران گفت که قرار شد برای موزه ها بستری آماده گردد تا آتش نشان های تهران، هر کدام برای آموزش و مهارت آموزی کارمندان موزه ای درباره موضوع آتش، تمرین هایی داشته باشند، تا کارگاه ها و کلاس ها تمرینی با موفقیت پشت سر بگذارند. می توانیم با امضای تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اقدامات مورد احتیاج را در این زمینه انجام دهیم.

همچنین جبرییل نوکنده - مدیر کل موزه ملی ایران - نیز در آن موقع به خبرنگاران خبر داداعلام نموده ایم که می توانیم با دادن یک نقشه به آن ها از منطقه 12 که موقعیت مکانی موزه های موجود در منطقه را نشان دهد، بتوانند منطقه را به طور کامل پایش نمایند و این که در صورت هر نوع بحران، چه طور باید آن را مدیریت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 586

به "آتش نشان ها دوباره به موزه ملی ایران رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشان ها دوباره به موزه ملی ایران رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید