ابراهیموویچ: به زودی در ایتالیا می بینم تان!، به تیمی می روم که احتیاج دارد به روزهای اوجش برگردد

به گزارش اخبار ورزشی، ستاره سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی احتمال بازگشتش به سری A برای سپری کردن روزهای خاتمه دوران بازیگری اش را قوت بخشید.

ابراهیموویچ: به زودی در ایتالیا می بینم تان!، به تیمی می روم که احتیاج دارد به روزهای اوجش برگردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ در گفت و گو با خبرنگاران ایتالیایی اشاره ای غیرمستقیم به مقصد بعدی اش داشت.

ابراهیموویچ که تا سرانجام ماه دسامبر (25 روز دیگر) با لس آنجلس گلکسی قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد می گردد، مشتریان مانند میلان، ناپولی، بولونیا و رم دارد اما از میلان به عنوان محتمل ترین مقصد او نام برده می گردد.

ابراهیموویچ که در فاصله سال های 2010 تا 2012 برای میلان توپ زده است در گفت وگو با نشریه GQ ایتالیا که روزنامه کوریره دلاسرا نیز آن را بازنشر نموده است، درباره آینده اش گفت: من به تیمی می روم که باید به روزها اوجش برگردد و تاریخش را زنده کند. این تیم می خواهد به جایی برسد که بتواند با همه کَس و همه چیز نبرد داشته باشد. این تنها راهی است که من قادرم انگیزه لازم برای یک بار غافلگیر کردن دوباره شما را پیدا کنم. مسئله فقط انتخاب یک تیم نیست. من ملاک های دیگری هم دارم که باید فراهم شوند و آن شامل تأمین منافع خانواده ام هم می گردد. به زودی شما را در ایتالیا می بینم.

ستاره سوئدی سابق منچستریونایتد اضافه نمود: یکسری بازیکنان فوتبال بازی می نمایند و یکسری دیگر فوتبالی فکر می نمایند. زمانی که یکی شیوه جدیدی برای فوتبال بازی کردن ابداع می نماید، سایرین فقط می توانند دنباله روی او باشند. من عاشق متمایز بودن هستم. نمی خواهم فقط یک یا دو بخش کارم را خوب انجام دهم. می خواهم تمام کارم را درست انجام دهم.

ابراهیموویچ در سرانجام درباره MLS و دوسالی که در لیگ حرفه ای آمریکا سپری کرد هم گفت: من خوشحالم که در لس آنجلس تجربه بازی کسب کردم به خصوص که بعد از مصدومیتم (در منچستریونایتد) همه می گفتند که دیگر نمی توانم بازی کنم. با این حال نشان دادم که هنوز هم می توانم تفاوت ها را رقم بزنم. از نظر فنی و تاکتیکی، لیگ آمریکا هنوز جای پیشرفت دارد. اینجا بازیکنان می دوند اما عادت ندارند که با پاهای شان بازی نمایند چون در تمام ورزش های سنتی آمریکا از استفاده از دست نقش پررنگی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 440

به "ابراهیموویچ: به زودی در ایتالیا می بینم تان!، به تیمی می روم که احتیاج دارد به روزهای اوجش برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: به زودی در ایتالیا می بینم تان!، به تیمی می روم که احتیاج دارد به روزهای اوجش برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید