اتاق ایران، جایزه 250 هزار دلاری یونسکو-مندلیف روسیه برای محققان علوم پایه

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران - جایزه بین المللی یونسکو -مندلیف به افراد، موسسه ها و سازمان های مردم نهادی تعلق می گیرد که در زمینه علوم پایه پژوهش هایی انجام داده اند و کیفیت زندگی افراد به وسیله آن ارتقا یافته است.

اتاق ایران، جایزه 250 هزار دلاری یونسکو-مندلیف روسیه برای محققان علوم پایه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

جایزه بین المللی یونسکو - مندلیف به افراد، موسسه ها و سازمان های مردم نهادی تعلق می گیرد که پژوهش هایی را در حوزه علوم پایه انجام داده و منجر به بهبود کیفیت زندگی انسان ها شده باشند.

هدف از جایزه بین المللی یونسکو-مندلیف روسیه در زمینه علوم پایه، شناسایی و ارج نهادن به دستاوردهای عظیم دانشمندان از نظر توسعه، انتشار و همچنین همکاری بین المللی در زمینه علوم پایه است که تاثیر قابل توجهی در سطح منطقه ای یا بین المللی داشته باشد.

این جایزه که مبلغ آن 250 هزار دلار آمریکاست، شامل رشته های شیمی، فیزیک، ریاضیات و زیست شناسی است و هر سال به دو نفر اعطا می گردد.

پژوهشگران باید دستاوردهای علمی را در حوزه پژوهش در علوم پایه، آموزش و عمومی سازی علوم پایه و یا همکاری های منطقه ای یا بین المللی در زمینه علوم پایه انجام داده باشند که منجر به تحولات اقتصادی-اجتماعی شده و تاثیر آن در مقیاس منطقه ای با بین المللی باشد.

عقلاقمندان تا 15 اسفندماه 1399 فرصت دارند تا به صورت آنلاین ثبت نام نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1304

به "اتاق ایران، جایزه 250 هزار دلاری یونسکو-مندلیف روسیه برای محققان علوم پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ایران، جایزه 250 هزار دلاری یونسکو-مندلیف روسیه برای محققان علوم پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید