طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار: مقرون به صرفه ترین ویلا در مازندرانمشاوره رایگان 0114555

به گزارش اخبار ورزشی، خرید ویلا در شمال و در استان مازندران جنبه های متفاوتی دارد؛ از جمله سرمایه گذاری، راحتی خیال در مسافرت های پی در پی به شمال و حتی تغییر سبک زندگی.

طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار: مقرون به صرفه ترین ویلا در مازندرانمشاوره رایگان 0114555

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

از بین تمامی شهرهای استان مازندران نوشهر، نور و رویان برترین منطقه های خرید ویلا هستند هم از لحاظ سرمایه گذاری و هم استفاده شخصی.

در اولین مسافرت به مازندران اولین ایده ای که در ذهنتان رخ می دهد ، خرید ویلا در همان حوالی ست. یا عاشق دریایید و بدنبال ویلایی هستید که از زیبایی دریا لذت ببرید یا شیفته جنگلید و خواهان ویلایی در دل محیط جنگل و آرامش آن هستید.

در حوزه نوشهر، رویان و نور ویلا سازی و شهرک سازی های بسیاری صورت گرفته که در تمامی رنج قیمت و باب سلیقه های فرق دارد.

ویلاهای مقرون به صرفه و ویلاهای لاکچری برای افرادی که قصد خرید ویلا در نوشهر دارند برترین روش برای سرمایه گذاریست. طبق آمار بدست آمده از خریداران ملک در شمال، بیشترین خریداران به سمت استان مازندران روانه اند. دو بزرگ راه هراز و چالوس نزدیک ترین راه رسیدن به شمال است و همین امر باعث شده تا خریداران ویلا مشتاق خرید در این منطقه شوند.

علت مسافرت و خرید ویلا در شمال چیست؟

تعداد جاذبه های گردشگری در استان مازندران بسیار زیاد است. در هر شهری وارد شوید جاذبه های فراوانی برای گشت و گذار و لذت بردن از محیط شمال است. به طبع وقتی به شمال سفر می کنید در پی آرامش از دست رفته خود هستید که بعلت زندگی در کلان شهر ها بوجود آمده.

ساخت و ساز در استان مازندران بسیار رواج دارد، پس چه قصد خرید ویلا داشته باشید با مورد های باب سلیقه تان روبرو هستید چه قصد ساخت و ساز داشته باشید بدون دردسر میتوانید اقدام به ساخت کنید. زیرا برخلاف منطقه ها دیگر شمالی که ساخت های غیر قانونی بسیاری انجام داده اند، در این محدوده به کمترین تعداد ساخت غیر قانونی برخورد می کنید.

بعلت استقبال بسیار مردم از منطقه ها زیبای مازندران عوامل شهرداری تمامی سعی خود را در زیبا سازی شهرها بکار برده اند تا جذابیت بیشتری برای گردشگران داشته باشد.

راه سازی های مرتبط بین شهرها و دسترسی به منطقه ها گردشگری نیز به برترین نحو صورت گرفته تا مسافران را به دردسر نندازند.

این موردهای نام برده بیشتر در محدوده نوشهر تا نور است.

افرادی که در پی خرید ویلا با قیمت مناسب و متریال ساخت درجه یک هستند خرید ویلا در نور پیشنهاد میگردد بعلاوه نزدیکی جنگل به دریا یکی دیگر از آپشن های این منطقه است. زیرا حتی با خرید ویلاهای جنگلی میتوانید در کمترین زمان ممکن خود را به ساحل برسانید.

گفتنی است برترین شهرک های ساحلی با قدمت چند ساله نیز در محدوده نور قرار دارند و زیباترین ویلاهای ساحلی در این محدوده ساخته شده اند.

اگر بدنبال محیطی گرم و با دسترسی به چند جاذبه گردشگری و بعلاوه بازارهای محلی و فروشگاه های لوکس هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در رویان است.

منطقه رویان اشباه از مرکز های خرید است و بعلت وجود جاده آب پری میتوانید به چندین جاذبه گردشگری دسترسی داشته باشید.

با نگاه کلی به این سه شهر نام برده متوجه می شوید که رونق خرید فروش در شمال بسیار زیاد است. به این علت که در چنین شهر هایی ساخت و ساز های متفاوتی صورت می گیرد. در سه شهر نوشهر، نور و رویان در سبک های متفاوت ویلاهای ساحلی و جنگلی، مستقل یا شهرکی ساخته شده که میتواند رضایت خریداران را در هر سلیقه و رنج قیمتی جلب کند.

با توجه به ساخت و ساز در تهران و تخریب خانه های قدیمی و حیاط دار بسیاری از ساکنین این کلان شهر در پی محیطی سرسبز و خانه ای حیاط دار با محوطه سازی زیبا هستند. همین امر باعث شده تا خرید و فروش در شمال توسعه یابد زیرا تنها محیطی که این آرامش را به ساکنین انتقال میدهد شهر های شمالی ست. حتی فکر کردن به این که خسته از روزمرگی های زندگی به سمت شمال روانه می شوید و در صبحی دل انگیز ، روی تراس ویلا شاهد محیطی سرسبز هستید، روحتان را جلا می دهد.

گفتنی است که ویلاها در شمال چه ساحلی و چه جنگلی به دو دسته تقسیم میشوند:

ویلای مستقل

ویلای شهرکی

ویلاهای شهرکی ویلاهایی هستند که در محیطی محدود با نگهبانی 24 ساعته و محوطه سازی زیبا و طبق قوانین خاص ساخته می شوند، ویلاهای مستقل اما بصورت آزاد ساخته می گردد و حریم شخصی خود را در این ویلاها حفظ می کنید.

عده ای برای خرید ویلا در شمال فقط به فکر سرمایه گذاری هستند. این سرمایه گذاری 2 حالت را شامل میگردد.

1. ویلایی را بخرید و آن را به افرادی که قصد اجاره دارند چه بصورت شبانه و چه به صورت سالیانه تحویل دهید و در سال درآمدی را از این راه به دست آورید.

2. ویلایی بخرید و منتظر بمانید تا چند ماه بعد از خرید قیمت آن افزوده گردد و با قیمتی بالاتر به فروش برسانید. این روش شما را به سود بالاتری می رساند.

بعلت وجود مشتاقان خرید و یا اجاره ویلا در شمال این روش در بین سرمایه گذاران ملکی باب شده و به وفور دیده می گردد.

شاید پیش خود به این فکر کنید که چرا هنگام سفر به شمال ویلا اجاره نکنم؟ نیازی به خرید ویلا نیست.

عده ای هم ترجیح می دهند هنگام سفر به شهرهای شمالی بجای خرید ویلا، ویلا اجاره نمایند

شهر های نوشهر، رویان و نور همانگونه که قبلا گفتم بعلت وجود دو بزرگراه چالوس و هراز و صرف کمترین زمان ممکن برای رسیدن به شمال پر تردد ترین جهت به شمار میرود و این سه شهر نزدیکترین شهر های ساحلی به این بزرگ راه ها هستند. پس افراد زیادی برای مسافرت این شهر ها را انتخاب می نمایند. به طبع اگر قصد خرید ویلا ندارید بدنبال اجاره آن هستید.

مانند خرید ویلا در شمال ، قیمت اجاره ویلاهای ساحلی از ویلاهای جنگلی بالاتر است. اما همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. اگر به فکر صرفه جویی در مخارج سفرتان هستید می توانید با اجاره ویلای جنگلی هم از آرامش جنگل بهره ببرید و هم در کمترین زمان ممکن خود را به ساحل رسانده و از زیبایی بی کران آن بهره ببرید.

در پایان به شما عزیزانی که به هر علتی قصد خرید و یا اجاره ویلا در شمال دارید توصیه می گردد که با دفاتر املاک مطمئن در ارتباط باشید. متاسفانه بعلت استقبال بی نظیر مردم از منطقه ها شمالی، افرادی سودجو به کلاهبرداری پرداخته اند و با قیمت های نجومی ویلاهای نامناسبی را به خریداران معرفی می نمایند و همین امر باعث تفکرات منفی در افراد می گردد.

دفاتر املاک بسیاری در این محدوده قرار دارند که صادقانه کار می نمایند و شما را در این امر به درستی هدایت می نمایند. با کمی تحقیق میتوانید این دفتر ها را پیدا کنید و از اطلاعاتشان بهره ببرید. دفتر املاک شهریارپور کادری مطمئن و صادق را دور هم جمع نموده و به خریدارانی که به سمت شمال روانه می شوند از صفر تا صد هدایت می نمایند و همراه شما در امر خرید هستند. همراه ما باشید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

مشاوره رایگان 0114555

منبع: همگردی
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1843

به "طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار: مقرون به صرفه ترین ویلا در مازندرانمشاوره رایگان 0114555" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار: مقرون به صرفه ترین ویلا در مازندرانمشاوره رایگان 0114555"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید