ایران مقابل عربستان پیروز شد؛ جدال با چین در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش اخبار ورزشی، در پنجمین روز از رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، ملی پوشان کشورمان به رجحان قاطع مقابل عربستان دست پیدا کردند.

ایران مقابل عربستان پیروز شد؛ جدال با چین در مرحله یک هشتم نهایی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این ملاقات تیم ملی ایران با نتیجه 123 بر 32 نمایندگان عربستان را مغلوب کردند و در مرحله یک هشتم حریف چین شدند که تاریخ این ملاقات هنوز تعیین نیست.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران تا کنون پیروز به کسب چهار پیروزی مقابل مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شده است و یک شکست نیز مقابل تیم استرالیا دارد.

تیم ایران در این رقابت ها در گروه A با تیم های استرالیا، عربستان، مالزی، فیلیپین، و چین تایپه هم گروه است و در گروه B نیز تیم های افغانستان، چین، ژاپن، کره، تایلند و امارات حضور دارند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2016، از 18 تا 25 مهر ماه به میزبانی ژاپن برپاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 583

به "ایران مقابل عربستان پیروز شد؛ جدال با چین در مرحله یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مقابل عربستان پیروز شد؛ جدال با چین در مرحله یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید